هنر و فرهنگ

جشنواره جهانی توان خواهان ۲۰۲۱ ژاپن پایان یافت

جشنواره جهانی Paralymart 2021 ژاپن با حضور هنرمندانی از 40 کشور جهان از جمله ایران با موضوع “لبخند” و اولین و بزرگترین جایزه جشنواره با حضور رایزن فرهنگی ژاپن مجارستان به هنرمند ایرانی اهدا می شود. حامی این جشنواره طبق پروتکل های پزشکی محدود، این مراسم در توکیو برگزار شد.

به گزارش رویداد برتر، مرضیه باقری چیزه قزوین و علی بهرامی هشتگرد نیز برنده جایزه هنر موازی و هیئت داوران این جشنواره شدند و به عنوان بااستعدادترین هنرمندان مجارستان در این دوره شناخته شدند. متفاوت می درخشید.

رایزن فرهنگی در این دوره مانند سه جشنواره قبلی، همکاری نزدیکی با مسئولان جشنواره و با مساعدت اداره کل همکاری های فرهنگی خارجی و امور ایران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی داشت و ضمن ارائه اطلاعات گسترده در زمینه جشنواره. کشور و ارتباطات و برای تسهیل حضور پررنگ هنرمندان با استعداد ایرانی و فراهم کردن امکانات مناسب، بیش از 250 هنرمند ایرانی که بیشتر آنها از کشورهای شرکت کننده بودند، حضور داشتند که تعدادی از آنها در کتاب حضور داشتند. در این دوره دریافت خواهد کرد.

جشنواره جهانی قدرت 2021 ژاپن به پایان رسید

در پایان این مراسم با حضور برگزارکنندگان، رایکو ایمای، رایزن فرهنگی ایران در ژاپن و نماینده مجلس، عکس یادگاری با آثار برگزیده و برتر جشنواره ثبت شد.
آثار پذیرفته شده در این دوره شامل مداد رنگی، رنگ اکرلیک، آبرنگ، صنایع دستی رنگ روغن یا کاغذ، چاپ روی چوب (خوشنویسی)، خوشنویسی و گلدوزی (دست ساز) بود.

جشنواره جهانی قدرت 2021 ژاپن به پایان رسید

این جشنواره در سال 1399 با موضوع «صلح» برگزار شد که با دریافت بیش از 200 اثر از هنرمندان توانای ایرانی به جشنواره راه یافت و مهرناز بهرامی از سیستان و بلودستان (زاهدان) «آرامش درون» را ارائه کرد. نفر دوم جشنواره 50000 ین جایزه نقدی دریافت کرد.

در سال 2018 جشنواره ای با موضوع «جشن» با حضور مشاوران فرهنگی و در هتل امپراطور توکیو برگزار شد و 6 اثر ارزشمند از آثار ایرانی به نمایش گذاشته شده برای این نمایشگاه انتخاب و جوایزی اهدا شد.

جشنواره جهانی قدرت 2021 ژاپن به پایان رسید

این جشنواره همچنین عنوان آینده را برای سال 2022 انتخاب کرده است و علاقه مندان می توانند از این موضوع برای خلق آثار خود برای دوره بعدی جشنواره استفاده کنند که فراخوان تکمیلی آن از سوی جشنواره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا