استان ها

درمانگاه شماره ۲ فرهنگیان بروجرد در آستانه راه اندازی

به گزارش رویداد برتر لرستان، مدیر آموزش و پرورش و رئیس هیئت درمانگاه فرهنگیان بروجرد ضمن همدردی با شهادت ام ابیها فاطمه الزهرا (س) و سردار سلیمانی، خدمت، ایثار و اخلاص را الگو قرار دادند. تلاش: فرهنگ کار و فداکاری باید وجدان کار را از شهدایی چون سردار دلها بیاموزیم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مهرافزون گفت: به مربیان باهوش بروجرد قول داده ایم که بتوانیم کلینیک شماره 2 را برای رفاه و جایگاه اجتماعی آنها افتتاح و راه اندازی کنیم تا به تعهد خود عمل کنیم.

وی افزایش، حفظ و ارتقای سلامت جامعه فرهنگ بروجرد را ضروری دانست و گفت: با مشارکت گروه های مرتبط در راستای ایجاد مقدمات تشخیصی، درمانی، آمادگی و مقدمات لازم برای راه اندازی درمانگاه شماره 2 فرهنگیان در اندیشه راه اندازی می شود. این پروژه به منظور نظارت و راه اندازی ساخت تجهیزات، امکانات، داروخانه درمانگاه شماره 2 و همچنین فضای بخش های بهداشت کلینیک توسط متخصصین در حال انجام است.

آنلاین افزون ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل مرکز آموزشی درمانی بروجرد و بیمارستان فرهنگیان گفت: امیدواریم بتوانیم این درمانگاه را در خدمت مردم فرهنگیان به ویژه مردم شهر قرار دهیم و به یاری خداوند این امر محقق شود. هدف اصلی برای همه، مراقبت های بهداشتی همگانی است.” افزایش سلامت و رفاه افراد و سرانه بسیار مهم است.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه و توسعه فضایی عملیات معاونت پزشکی و افتتاح و راه اندازی ارائه کردند.

46

دکمه بازگشت به بالا