اقتصادی

سفیر ژاپن: از افزایش روابط با ایران استقبال می‌کنیم

رویداد برتر/ خوزستان سفیر ژاپن در ایران گفت: بسیار خوشحالم که روابط ما با ایران تقویت می شود و از آنها استقبال می کنیم.

کازو توشی ایکاوا امروز 4 بهمن ماه در دیدار با معاون استاندار خوزستان در اهواز گفت: هدف من این است که برای بازدید از نقاط مختلف استان به استان خوزستان سفر کنم تا از نزدیک ظرفیت های مختلف آن استان را ببینم.

سفیر ژاپن در ایران ادامه داد: بسیار خوشحالم که روابط ما با ایران تقویت می شود و ما از آن استقبال می کنیم.

آقارضا فتوحی معاون اقتصادی استانداری کوزستان نیز در این دیدار با خیر مقدم به سفیر ژاپن در ایران، گفت: با توجه به اینکه استان خوزستان ظرفیت های متفاوتی در زمینه نفت، گاز، آب و… دارد، امیدواریم شاهد حضور سرمایه گذاران ژاپنی بیشتری در ایران باشیم. استان.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر سفیر ژاپن به بخش‌هایی از استان ایران، گفت: این سفرها باعث می‌شود طرف ژاپنی با فرصت‌های موجود در استان بیشتر آشنا شود و زمینه تعامل بیشتر در بخش‌هایی از استان را فراهم کند. استعداد بالقوه استان.»

فتوحی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت خوزستان با بیان اینکه بستر لازم برای همکاری در حوزه های مختلف از جمله آب، برق، گاز، کشاورزی، شیلات، صنعت و فناوری وجود دارد، گفت: امیدواری به تعامل دوجانبه وجود دارد. دو کشور از فراهم کردن زمینه برای بهبود شرایط استان به میزان بیشتری نسبت به قبل سود خواهند برد.

وی ژاپن را یکی از کشورهای با سابقه در زمینه مبارزه با بلایای طبیعی دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و دانش به دست آمده در کشور برای استفاده از این تجربیات در استان و در این راستا استفاده کنیم. در محدوده نگه دارید

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا