ورزش

طرح وزارت ورزش و جوانان در مورد ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های بدنسازی غیرمجاز قابل دفاع است/ اقدامات اشتباه می‌تواند به ضرر بانوان تمام شود



طرح وزارت ورزش و جوانان برای ممنوعیت ورزشگاه های غیرقانونی دفاع می کند/ اقدامات بد می تواند به ضرر زنان باشد

افشار یوسفی در گفتگو با رویداد برتر

به گفته این مربی بدنسازی، طرح وزارت ورزش و جوانان برای ممنوعیت فعالیت باشگاه های بدنسازی غیرمجاز قابل دفاع است.


افشار یوسفی کارشناس تربیت بدنی این پروژه است وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان درباره ممنوعیت زنان از فعالیت های غیرقانونی و زیرزمینی رویداد برتر یافت شد: طرح و اقدام وزارت ورزش و جوانان این کار درستی است. چون در هر صورت برگزاری مستقیم مسابقات زیرزمینی و … که متاسفانه تا الان افسار گسیخته شده است سلامتی بر جسم و روح تأثیر می گذارد. بنابراین باید راهکاری پیشنهاد و اجرا می شد که همچنان شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: مثلاً اینها مکمل هایی هستند که در این باشگاه های عمدتاً غیرقانونی برای ورزشکاران زن تجویز می شوند که قبلاً در بین آقایان رایج بود، اما اکنون به دلیل تناسب اندام و موارد دیگر. زنان همچنین واقع شده است. متأسفانه، این داروها بسیار مضر هستند و می توانند برای زنانی که بدون نسخه به سلامتی بهتر و سلامتی بهتر امیدوارند بسیار زیاد باشد. دکتر بدون اطلاع از این آسیب ها استفاده می شوند.

مربی بدنساز گفت: برخی از ورزش ها نیاز به تمرینات سخت و فشرده دارند، بنابراین باید در کنار ورزشکاران یک مربی خوب داشت تا ورزشکاران زن دچار این تمرینات نشوند. معمولاً بهتر است این فعالیت‌ها را زیر نظر داشته باشید، از مربی گرفته تا دکتری که داروی مکمل را تجویز می‌کند، در غیر این صورت سلامت افراد به خطر می‌افتد.

انتهای پیام//

ارز را وارد می کنم

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا