ورزش

مخالفت مدیرعامل پرسپولیس با استعفای گل‌محمدی

رضا درویش در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مخالف استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس است، گفت: آقای گل محمدی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران بود و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید. من با استعفا و جدایی او از پرسپولیس مخالفم و اگر خدا بخواهد به کار خود ادامه می دهند.

وی گفت: حق با آقای گل محمدی است و از مشکلات گلایه دارد و از شرایط سختی که کادر فنی و بازیکنان داشته اند مطلع هستم. تمام تلاشم را می کنم تا مشکلات آنها کمتر شود تا تیم شرایط بهتری داشته باشد.

درویش گفت: همه می دانند که پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و حل آن زمان بر است و در این مدت کوتاه تمام تلاشم را کرده ام و با گذشت زمان و فرصت شرایط بهتر می شود.

مدیرعامل پرسپولیس از پرداخت برخی از مطالبات این تیم فردا خبر داد و گفت: بخشی دیگر از مطالبات تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد. هدف باشگاه ایجاد آرامش برای تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و پیشرفت های انجام شده بسیاری از مشکلات پیش روی باشگاه را حل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه فصل را با گل محمدی ادامه خواهیم داد، از کادر فنی، بازیکنان و هواداران تشکر کرد و گفت: خدای نکرده با حمایت هواداران و همه عوامل باشگاه شرایط مساعدی را ایجاد می کنیم. ”

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا