ورزش

کارمان سخت‌تر از گذشته است/ این زمین مناسب بازی نبود

به گزارش شفاف، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک (به دلیل تصمیم کمیته انضباطی برای بازی در زمین بی طرف) گفت: از همه هوادارانمان تشکر می کنم.” در اراک از آنها تشکر می کنم که با اشتیاق فراوان ما را همراهی کردند. ما از همه آنها سپاسگزاریم. یک پیروزی ارزشمند به دست آوردیم. مسابقه مهمی بود. خدا را شکر با تلاش بازیکنان و انرژی خوبی که از هواداران گرفتیم توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم. در ابتدای مسابقه زمین ناهموار ورزشگاه و قدرت حریف فرسوده شده بودیم. یکی دو فرصت به حریف دادیم، اما رفته رفته روند کارمان خیلی بهتر شد، توانستیم توپ را روان کنیم، بیشتر همکاری کنیم و بیشتر پاس بدهیم. ما در همان بازی کوآپ و ترکیبی گل زدیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی نداشتیم و بازی هوشمندانه ای انجام دادیم. بازیکنان من به خوبی روی این مسابقه تمرکز کرده اند. آنها برای پیروزی در این مسابقه جان خود را فدا کردند. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. به احترام ایشان درود می فرستم. کار ما در این فصل نسبت به سال های گذشته سخت تر است و امیدواریم بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در زمینی بی کیفیت در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نسبت به ورزشگاه آزادی یا نقش جهان گفت: قبل از بازی گفتم قرار است یک بازی کاملا فنی ببینیم. حیف که این دیدار در این ورزشگاه برگزار شد. این دیدار را باید در ورزشگاه مجهزی انجام می دادیم. در این پیست گلزنی بیشتر مربوط به اتفاقات و ضربات آزاد بود. گاهی باید رای هایی بدهیم که خیلی عجیب است. درست است که بازی را بردیم اما تصمیم کمیته انضباطی برای بازی در این زمین برای فوتبال ما عجیب بود. این درست نبود که دو تیم با وجود مجهز بودن به دو ورزشگاه خارج از خانه بازی کنند. این رای به نفع سایر تیم هاست. باز هم می گویم که رای باید به نفع همه باشگاه ها باشد. امیدوارم به این موضوعات توجه زیادی شود.

وی درباره سرنوشت تیم سپاهان در ادامه فصل جاری گفت: این وظیفه من نیست که در مورد تیم دیگری صحبت کنم. بالاخره سپاهان تیم قابل احترامی برای تیم ماست. هیجان فوتبال گاهی باعث درگیری می شود، اما طبیعت فوتبال این است. به همه اعضا و هواداران تیم سپاهان احترام می گذارم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارم.

دکمه بازگشت به بالا