هنر و فرهنگ

کمیسیون فرهنگی مجلس در سفرهای خود به استان‌ها وعده بدون عمل نمی‌هد

رویداد برتر/ کرمان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در سفرهایی که به همراه نمایندگان هیأت وزیران کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان ها و شهرستان ها داریم قول می دهیم که به پا خیزیم و به تعهدات خود عمل کنیم.

به گزارش رویداد برتر، حجت الاسلام آقاتهرانی امشب در نشست با مسئولان استانی در کرمان با اشاره به ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این جایگاه باید به خوبی تبیین شود.

رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس از حضور کرمان در استان و دیدار با مسئولان استانی ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد: برای انجام مجوزهای سفر ما را همراهی می کنند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، ولی فقیه استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: من.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: کشور نیازمند استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی است، استقلال فرهنگی مهم است که جایگاه کمیته فرهنگی در مجلس را مشخص می کند.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در ارتباط با کارهای فرهنگی باید خودمان کار فرهنگی انجام دهیم و در مقابل طرح های ضد فرهنگی که برایمان تدوین شده است برنامه ریزی کنیم.

وی بر لزوم ایجاد ارتباط نزدیک با مراکز فرهنگی در سطح ملی توسط این کمیته تاکید کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به وجود 3500 مسجد در استان کرمان از کمبود بودجه فرهنگی گلایه کرد. از این تعداد 1500 مسجد فعالیت می کنند که 600 مسجد در شهر کرمان واقع شده است و سرانه بودجه برای این مساجد بسیار کم است و قابل بیان نیست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا