خبرهای کلی

۱۵روز جستجو برای یافتن یک جسد/«زال» سرنشین نیسان آبی را پس نداد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانی: این روزها در حاشیه رودخانه های زال مردم، گروه های امدادی و خانواده یکی از نیروهای شرکت راهداری خرم آباد – پل زال شاهد نشانی پیکرشان هستند. در جریان سیل اخیر ناپدید شد.

این نیسان آبی حامل مرد لرستانی تکه تکه پیدا شد اما هنوز خبری از سرنشین این خودرو نیست.

جستجوی جسد 15 روزه /

گفت صارم رضایی بگو وی با اشاره به آخرین اخبار درباره جست و جوی جسد یکی از کارکنان شرکت آزاد زال راه پل زال که در جریان بارندگی و ریزش کوه به داخل رودخانه سقوط کرده و هنوز پیدا نشده است، گفت: به خبرنگار آنلاین گفت: متاسفانه با وجود جست و جو پیدا نشد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است جسد این فرد در شن گیر کرده باشد، خاطرنشان کرد: در زمان وقوع حادثه، چند ساعت قبل از حضور ما، متاسفانه در یک تونل متحرک، حجم بسیار زیادی آب وجود داشت که سنگ های پرتاب شده از تونل کوه به این مرد و ماشین برخورد کرد، آب زیاد بود و تا الان فقط توانسته ایم نیسان را پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: بخشی از این نیسان را در یک مکان پیدا کردیم، جایی دیگر، فکر می کنم یافتن جسد این فرد زمان بر است زیرا آب رودخانه شفاف نیست تا بتوانیم جسد او را پیدا کنیم. “

رضایی ادامه داد: با تمام این تفاسیر نیروهای ما به دنبال یافتن نشان این فرد هستند که متاسفانه شدت آب بسیار زیاد بوده و قابل تصور نیست.

جستجوی جسد 15 روزه /

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دنبال آن هستیم، کار بسیار سخت است، آب زلال نیست، گل و لای داخل آن است و بستر شنی است، گفت: احتمالا جسد این مرد در شن گیر کرده است. ” در حال حاضر هیچکس نمی تواند وارد رودخانه شود، قسمتی از رودخانه نیست که می رود، مسیر حدود 40-50 کیلومتر است و بسیار سخت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه حتی ما برای یافتن جسد از نیروهای بومی و محلی استفاده کردیم، گفت: عملیات تحقیقاتی از 23 دی ماه ادامه دارد.

رضایی یادآور شد: در روزهای اول و تا اول بهمن سه تیم از هرم آباد و سه تیم پلدختر جست و جو کردند که از اول بهمن ماه تیم های پلدختر در حال جستجو هستند زیرا شرایط استان: باران بود. و برف بارید و ما برای کمک به شهرهای دیگر نیرو فرستادیم.

وی افزود: شرایط بهتر می شود، تلاش می کنیم دوباره نیروهای خرم آباد را مستقر کنیم.

دکمه بازگشت به بالا