ورزش

ادای احترام تیم‌های سری A به اوکراین

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر; حمله روسیه به اوکراین واکنش بسیاری از باشگاه ها و سازمان های فوتبال اروپایی را برانگیخته است.

یوفا ظهر امروز اعلام کرد که میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا از سن پترزبورگ روسیه به ورزشگاه فرانسه در پاریس منتقل شده است. یوفا قبلاً مسابقات را اعلام کرده بود

قرار است تا اطلاع ثانوی تیم های اروپایی اوکراین و روسیه در زمین بی طرف و مسابقات جهانی دو تیم در زمین کشور سوم برگزار شود. وقت آن رسیده است که فوتبال ایتالیا اعلام کند که تمام مسابقات فوتبال این هفته در این کشور، از لیگ های غیرحرفه ای گرفته تا مسابقات سری آ، با پنج دقیقه تاخیر برگزار می شود.

اتحادیه فوتبال ایتالیا در بیانیه ای اعلام کرد: همه بازیکنان با هم برای احترام به صلح و افزایش آگاهی در مورد زندگی انسانی و نیاز به یافتن راه حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین کار می کنند.

گابریل گراوینا، رئیس اتحادیه فوتبال ایتالیا گفت: ارزش‌های جهانی ورزش از ما می‌خواهد که به این وضعیت واکنش نشان دهیم. ما نمی خواهیم بی تفاوت باشیم. ما می خواهیم یک پیام روشن به همه ارسال کنیم: فوتبال ملی ایتالیا بسیار حساس و نگران اتفاقی است که در حال حاضر رخ می دهد. ورزش در سیاست دخالت نمی کند، اما با صدای بلند صلح را فرا می خواند.»

بیشتر بخوانید:

با مهاجم جدید پرسپولیس آشنا شوید

تاریخچه گل محمدی در مورد جنگ در اوکراین

تیپ خنده دار طارمی در گزارش بلیچینگ / طراحی عکس

253 256

دکمه بازگشت به بالا