استقلال امسال جوان شده است/ به موفقیت تیم ملی امیدوارم

ارز را وارد می کنم

بیگش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان رویداد برتر در مورد جلسه خصوصی سازی یافت شد: من این را جدید و تازه می دانم. این باید در دو مرحله انجام شود. مرحله اول 15 اسفند و مرحله بعدی در روزهای بعد تکمیل می شود. باید منتظر مبلغ پیشنهادی و استقبال هواداران باشیم. در این زمینه نمی توان با اطمینان صحبت کرد. ما باید صبر کنیم امیدوارم این بار همه چیز خوب باشد.

وی از جای خالی کادر فنی و جانبازان وی در این نشست گفت: زمان کوتاه باعث شد جای خالی نمایان شود. دعوتنامه باید به نام پیشکسوتان ارسال می شد، اما به دلیل کمبود وقت این اتفاق نیفتاد. به نظر من اگر همه شرکت می کردند و دعوت می شدند بهتر بود.

فریبا درباره وضعیت فنی آبی پوشان اظهار داشت: استقلال از نظر فنی خیلی خوب است. بیشترین گل زده و کمترین گل زده. همه چیز خوب است. رقیب در راه لیگ؟ پرسپولیس رقیب استقلال برای لیگ. البته 11 بازی باقی مانده و 33 امتیاز دست نخورده پیش روی ماست. تیم های دیگر ممکن است به صدر نزدیک شوند. استقلال امسال تعداد زیادی جوان به تیم اصلی اضافه شده اند و اگر جا باشد باز هم بازیکن جذب می شود.

بازیکن سال تیم ملی وی در خصوص وضعیت یوزپلنگ ایرانی گفت: در مورد تیم ملی هم باید بگویم اسکوچیچ نتیجه عالی کسب کرده است. او هنوز شکست نخورده و آمارش عالی است. به مرحله دوم قهرمان جهان بیا دیگه؟ چرا نباید شرایط خوب باشد و بازیکنان درجه یک باشند. من به این موضوع خوشبین و خوشبین هستم.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:


ارز را وارد می کنم

خبرنگار:

علی شفیعی جم

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا