خبرهای کلی

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانی: بر اساس آخرین مقیاس رنگی تاج برای شهرهای مختلف، وضعیت تاج شهر خرم آباد قرمز، بروجرد، الیگودرز و سلسله نارنجی است. کودشت، دلفان ، ازنا، سلام، رومشکاندلفان، پلدختر و چگنی همچنین در موقعیت تاج زرد اند.

رنگ آبی از نقشه لرستان حذف شد و به گفته مسئولان امیکرون در این محدوده روند صعودی وجود دارد و روز به روز بر تعداد بیماری های عروق کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان افزوده می شود.

روند رو به افزایش بیماری های متعدد عروق کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان در لرستان

بهرام ستاری معاون استاندار لرستان با اشاره به روند رو به رشد بیماری عروق کرونا قلب و تعداد درمان های بیمارستانی در لرستان گفت:

بازگشت رنگ قرمز به نقشه تاج لرستان/ عفونت آمیکرون گرفته است

وی گفت: امیدواریم با موارد ذکر شده روند رو به رشد بیماری عروق کرونا قلب و درمان بیمارستانی در استان متوقف شود.

امیکرون مدارس تعطیل

معاون استاندار لرستان گفت: تمامی مهدکودک ها، مدارس ابتدایی و متوسطه شهر خرم آباد از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه تا اطلاع ثانوی روی شبکه شاد خواهد بود.

ستاری افزود: تمامی مهدکودک ها و دبستان های شهرستان های بروجرد، سلسله و الیگودرز از فردا چهارشنبه 13 بهمن ماه به صورت مجازی به مدت یک هفته در شبکه شاد در شهرهای دارای وضعیت نارنجی اجرا می شود.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه تاج لرستان/ عفونت آمیکرون گرفته است

وی بیان کرد: در سایر شهرستان های استان نیز فعالیت آموزشی مدارس با کما زرد، حضوری و مجازی همراه است. قیمت قبلی آماده.

200000 بیماری عروق کرونا تایلندی شد

مریم کوشکی، دبیرکل ستاد رزم تاج پادشاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کرد: تاکنون 200 هزار و 389 نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی اظهار داشت: متاسفانه تاکنون 2 هزار و 691 نفر در لرستان بر اثر بیماری عروق کرونا جان خود را از دست داده اند.

بازگشت رنگ قرمز به نقشه تاج لرستان/ عفونت آمیکرون گرفته است

منشی ستاد رزمی تاج پادشاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد بستری های مشکوک و قطعی عروق کرونا در استان را 228 نفر اعلام کرد.

کوشکی با اشاره به روند رو به رشد بستری شدن در بیمارستان ها و بیماری های عروق کرونا در استان گفت: در این راستا واکسیناسیون کامل به ویژه دوز سوم، رعایت کامل نکات بهداشتی، تهویه هوا، شستن دست ها، پرهیز از تجمع و فاصله گذاری اجتماعی است. است.

دکمه بازگشت به بالا