استان ها

بیش از ۱۶۰۰ خیریه، سمن و موسسات مردم نهاد در استان اصفهان فعال است

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از اصفهان اولین نشست ترویج، شفاف سازی و آگاهی بخشی سمن ها استان اصفهان تمرکز مسعود مهدویان فر – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان – و با حضور مدعوین در دفتر استاندار برگزار شد.

وی ابتدا ایام الله اعیاد فجر و رجبیه را تبریک گفت و تاکید کرد: دبیرخانه استانی حمایت از سازمان های مردم نهاد در دولت اصفهان فعالانه و پویا آماده پاسخگویی به مردم است و افزود: توانمندسازی و شفافیت تشکل های مردمی و در یک هم افزایی سازنده و فرآیندی نظام مند. اقداماتی باید نسبت به مؤسسات مدنی و خیریه ای اتخاذ شود که آخرین تغییرات قوانین و مقررات را تسهیل کنند و ممکن است هر دو در صورت عدم شناسایی مشکل باشند. نگرانی ها را کاهش می دهد و مشکلات خیریه ها و موسسات خیریه باید اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی دولت اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از 1600 موسسه خیریه، NGO و NGO وجود دارد، افزود: شهرستان های اصفهان، کاسان، نجف آباد و خمینی شهر بهترین ها در این حوزه هستند.

مهدویان فر با اشاره به اینکه مرحله تصمیم گیری و تدوین مرحله اول است قانون جامع برای سازمان های غیردولتی مجلس این موضوع در حال رصد و تایید است و وی از شرکت کنندگان در جلسه و سایر ذینفعان استان برای اظهار نظر دعوت کرد. کارشناسی ارشد به فکر اداره امور اجتماعی و فرهنگی دولت اصفهان باشید تا این قانون جامع تر و موثرتر شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:


ارز را وارد می کنم

خبرنگار:

مینا عباسپور

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا