سلامت و دانش

ترمیم و رشد موهای ریخته شده در سریع ترین زمان

یکی از جنبه های مهم در زمینه درمان، بررسی علت اصلی ریزش مو است که با پاسخ به این سوال می توان درمان های ریزش مو و روش های ترمیم و بازیابی موهای از دست رفته را مشخص کرد و درمان را شروع کرد. علائم ریزش مو، جراحی و رشد فوری و رشد مجدد موهای از دست رفته. در این قسمت به مقایسه سایر تکنیک ها می پردازیم. با او بودن

الگوی ریزش مو

با افزایش سن، برخی از فولیکول ها تولید مو را متوقف می کنند. به این ریزش موی ارثی، ریزش موی طرح دار یا آلوپسی آندروژنیک می گویند. این نوع ریزش مو معمولا دائمی است، یعنی بعد از ریزش مو دوباره رشد نمی کند. ممکن است بتوانید روند ریزش مو را با فیناستراید خوراکی تجویز شده توسط پزشک یا یک درمان موضعی به نام ماینوکسیدیل کاهش دهید.

آلوپسی

آلوپسی آره آتا یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی به اشتباه به فولیکول های مو حمله می کند. موها معمولاً به صورت قطعات کوچک روی پوست سر می ریزند، این نوع ریزش مو می تواند در سایر قسمت های بدن مانند ابروها، مژه ها، بازوها یا پاها نیز رخ دهد.

پسوریازیس پوست سر

پسوریازیس نیز یک بیماری خودایمنی است که باعث ایجاد لکه های قرمز فلس دار (پلاک) روی پوست می شود. پسوریازیس پوسته پوسته پوست سر می تواند باعث ریزش موی موقت شود. خاراندن پوست سر برای از بین بردن خارش یا لایه برداری و از بین بردن جای زخم می تواند تا حد زیادی ریزش مو یا ابرو را تشدید کند.

تغییرات هورمونی

تغییرات هورمونی به دلایل مختلف مانند بارداری می تواند منجر به ریزش موی موقت یا حتی دائمی در انسان شود. متأسفانه بسیاری از زنان ممکن است پس از زایمان یا در دوران یائسگی دچار ریزش مو شوند. البته ریزش مو به دلیل تغییرات هورمونی در مردان نیز می تواند با افزایش سن رخ دهد. با این حال، بیشتر ریزش مو به دلیل تغییرات هورمونی موقت است، اگرچه پیش‌بینی زمان رشد مجدد مو دشوار است، بنابراین بسیاری، به‌ویژه خانم‌ها، درمان‌هایی را شروع می‌کنند که باعث بهبود رشد مو در پوست سر و ابروهای خود می‌شود.

مشکلات تیروئید

شرایطی مانند کم کاری یا پرکاری غده تیروئید نیز می تواند منجر به ریزش مو شود. پس از درمان موفقیت آمیز اختلال تیروئید، مو معمولاً پسرفت می کند.

کمبودهای تغذیه ای

اگر آهن یا روی کافی را در رژیم غذایی خود وارد نکنیم، به مرور زمان باعث ریزش مو می شود. اصلاح کمبودهای تغذیه ای می تواند منجر به رشد مو شود، اما ممکن است چندین ماه طول بکشد تا موها دوباره رشد کنند. علاوه بر موارد فوق، تعدادی از عوامل دیگر نیز در ریزش مو نقش دارند، مانند استرس و اضطراب، استفاده از برخی درمان ها مانند شیمی درمانی، اگزما و عوارض جانبی برخی داروها.

موهای ریزش شده را با بیشترین سرعت ترمیم و رشد دهید

معرفی روش های سریع برای افزایش ضخامت مو

درمان ها و داروهای خانگی زیادی برای بازسازی و غنی سازی موهای از دست رفته وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها تغییر سبک زندگی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم است که حاوی تمام پروتئین، آهن و ویتامین های مورد نیاز بدن باشد. البته استفاده زیاد از لوازم آرایشی مضر نیز می تواند باعث رشد مو و ابرو در جهت مخالف شود، بنابراین در صورت امکان از آنها استفاده نکنید، بلکه از محصولات مراقبت از پوست و مو برای برنامه روزانه خود استفاده کنید. از شامپو و نرم‌کننده‌ای استفاده کنید که حاوی ویتامین E یا کراتین باشد و بسیاری موارد دیگر که می‌تواند تاثیر زیادی بر رشد مو داشته باشد یا از ریزش مو جلوگیری کند.

البته درمان های خانگی زیادی برای ریزش مو، ضخیم شدن پوست سر و ابروها وجود دارد، از جمله استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن کرچک، روغن درخت چای، روغن نارگیل، روغن بادام و روغن زیتون یا ترکیبی از مواد مختلف مانند زرده. تخم مرغ و روغن زیتون یا عسل، ترکیبی از ویتامین E برای تقویت مو وجود دارد که تاثیر بسزایی در رشد و پرپشت شدن موها دارد، اما سریع ترین راه برای افزایش ضخامت مو، برخی از تکنیک های مدرن مانند کاشت مو است. ، تزریق پرایمر مزوتراپی مو در سریع ترین زمان ممکن تراکم مو را تضمین می کند که در مورد هر کدام به اختصار توضیح می دهیم.

تزریق پی آر پی

پی آر پی اسکالپ یک روش درمانی جدید و ابتکاری است که از قدرت پلاسمای غنی از پلاکت برای تقویت فولیکول های مو و رشد مجدد مو در پوست سر استفاده می کند. پلاسما بخشی از خون است که حاوی تمام پروتئین های مورد نیاز برای حمایت از رشد سلول های بدن است، بنابراین اگر این پلاسما از خون خارج شود و به ناحیه ای که نیاز به ترمیم مو دارد تزریق شود، بدن می تواند به طور موثر شروع به رشد مجدد مو کند. .

روش استخراج پلاسما و تزریق پی آر پی به این صورت است که در ابتدای جراحی مقدار کمی خون گرفته و در سانتریفیوژ با سرعت بالا می چرخانیم تا پلاکت ها از خون جدا شوند و سپس این پلاکت ها را به مو اضافه می کنند. سرم رشد مجدد این فرمول پلاکتی جدید سپس به دستگاه میکرونیدل اضافه می شود و به پوست سر تزریق می شود، جایی که پلاکت ها رشد مجدد فولیکول های مو را تحریک و تقویت می کنند. ممکن است لازم باشد این کار را برای چندین جلسه متوالی و در فواصل زمانی کوتاه انجام دهید، اما در نهایت 3-4 ماه پس از تزریق پی آر پی، موهای پرپشتی را مشاهده خواهید کرد.

در مورد هزینه پی آر پی باید بگوییم که هزینه آن بسته به متخصص و دکتری که انتخاب می کنید و تعداد دفعاتی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارید متفاوت خواهد بود تماس بگیرید و اطلاعات بخواهید.

موهای ریزش شده را با بیشترین سرعت ترمیم و رشد دهید

کاشت مو

کاشت مو نیز یکی از روش های تضمینی برای بازیابی موهای از دست رفته و رشد هر چه سریعتر آن است که از فولیکول های مو در پشت بدن مانند پشت گردن یا پشت گوش برای کاشت استفاده می شود. روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد که با توسعه روش ها می توان آنها را کاهش داد یکی از اولین روش های کاشت مو FUT است که در آن پزشک باید نواری را از پشت سر بردارد تا فولیکول های موی خود را به شکل تبدیل کند. مو. پیوند. عوارضی دارد، روش بعدی FUE یا FIT است که به جای برداشتن یک لایه از پوست سر، فولیکول های مو به صورت تکی و با دست انجام می شود.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کاشت مو عوارض بسیار کمی دارد، این روش بسیار کوتاه است زیرا پوست سر آسیبی نمی بیند و فرد می تواند زندگی عادی خود را از روی پوست سر از سر بگیرد. روز اول، و تنها عارضه ای که ممکن است با آن مواجه شوید، لایه برداری و لایه برداری در محل ایمپلنت است. این یک فرآیند کاملا طبیعی است و شما کاندیدای عزیز باید برای لذت بردن از حالت طبیعی از هرگونه دستکاری یا کندن پوست سر خودداری کنید. و موهای پرپشت در کمترین زمان ممکن. ماندگاری روش های کاشت بسیار بالاست و حتی در صورت مراقبت تئوری می توان گفت ماندگار است.

برای اطلاع از هزینه و بهترین قیمت پیوند با تراکم بالا، به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو هلیا به آدرس https://heliaclinic.com/ مراجعه کنید.

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو نیز یک روش کم تهاجمی برای تقویت و غنی سازی مو با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، مواد معدنی و سایر عوامل لازم برای رشد و تقویت فولیکول های مو است. برای اینکه مزوتراپی موثر واقع شود، بهتر است حداقل سه بار در هفته با فاصله از هم انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسید. این روش ترمیم و رشد مو یکی از مطمئن ترین روش هایی است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و تقریباً می توان گفت هیچ عارضه ای ندارد. همانند کاشت مو، هزینه مزوتراپی مو به عوامل مختلفی از جمله علت درمان، مواد مورد استفاده، میزان آسیب به مو، محل و تجهیزات کلینیک بستگی دارد، بنابراین نمی توان آن را تعیین کرد. یک هزینه برای همه

مطمئناً همه شما عزیزان به اهمیت و تاثیر سلامت و موهای پرپشت روی صورت خود که با ابرو کار آشنا هستید توجه کرده اید برای مشتریان عزیز. برای راهنمایی و مشاوره با این کلینیک تماس بگیرید. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا