جامعه

تعیین تکلیف شهردار بومهن در انتظار رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت

استاندار تهران تاکید کرد: انتصاب شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دادگاه است.

به گزارش رویداد برتر محسن منصوری در آستانه برگزاری مراسم بهره برداری از پروژه های شهرستان پردیس درباره دهه فجر گفت: در نتیجه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی یک هزار و 197 پروژه با 22 هزار میلیارد تومان وام وارد شد. پروژه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی در استان تهران آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز اورژانس در پردیس افزود: از پروژه های دهه فجر که در دهه فجر تهیه شده بیش از 12 هزار میلیارد تن در حوزه اقتصادی و حدود 10 هزار میلیارد تن در حوزه محقق شده است.

وی ادامه داد: در این شهرستان بیش از 2 هزار و 400 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره برداری است که 1900 میلیارد تومان پروژه عمرانی و بیش از 500 میلیارد تومان پروژه اقتصادی است که زمینه اشتغال قابل توجهی را برای پردیس نشینان و جوانان فراهم می کند. شهر مهم‌ترین پروژه مسکن آنلاین در پروژه‌های عمرانی پردیس، پروژه مسکن آنلاین است که اکنون به بیش از 2000 مالک واگذار شده است.

وی تاکید کرد: در بازدید امروز سه پروژه شامل یک پروژه تولیدی در حوزه اقتصادی با اشتغال 200 نفر و یک پروژه آموزشی در فاز 5 مسکن آنلاین پردیس توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس افتتاح شد. پروژه سوم افتتاح دومین مرکز اورژانس در پردیس است که توسط شهرداری پردیس ساخته و به مرکز اورژانس شهر و استان تهران منتقل شده است.

ماموریت شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دیوان است

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دلایل تاخیر در معرفی شهردار بومهن گفت: از 6 شهر استان تهران که شهردار وجود ندارد، پنج شهر تعیین شده و کار لازم انجام شده است. و تحقیقات انجام شده است. به شهردار شهر که حاضر و منتظر حل و فصل اختلافات مجلس و دادگاه است.

وی افزود: ماجرای شهرستان بومهن نسبت به سایر شهرستان ها پیچیده و قانونی بوده و حل و فصل موضوع در حیطه اختیارات استانداری نیست و منتظر اعلام رای هستیم. این پرونده اکنون قانونی است. اگر تا هفته آینده مجلس و دادگاه در مورد شهردار بومهن رای نهایی را صادر نکنند، فرماندار به نمایندگی از شورا شهردار بومهن را معرفی خواهد کرد.

تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان تهران رو به افزایش است

منصوری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش روزافزون بیماران مبتلا به امیکرون اظهار داشت: وضعیت تاج در استان تهران بسیار گسترش یافته و محبوبیت و شیوع این ویروس در هفته های اخیر بسیار بالا بوده است. تعداد بستری‌ها و مراجعین بسیار زیاد است و سویه Omicron با محدودیت‌ها محدود نمی‌شود و تنها رعایت مقررات پزشکی و تجویز نوبت سوم واکسن امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های علمی، تزریق واکسن احتمال و احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونا ویروس را تا پنج برابر کاهش می دهد و از هموطنان درخواست و انتظار داریم تا نوبت سوم را در اسرع وقت تزریق کنند.

وی افزود: تعداد واکسیناسیون ها در هفته گذشته 32 درصد افزایش داشته و باید این آمار به 90 درصد برسد تا امنیت جمعی و عمومی در استان محقق شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا