ورزش

رضاییان و تعقیب ردپای امیری در پرسپولیس/عکس

تمرینات پرسپولیس در حالی پیگیری می شود که حضور رامین رضاییان در خرید زمستانی این تیم در گزارشی تصویری از اردوی شاگردان یحیی گل محمدی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. جایی که رضاییان با کلاه مشکی که همین الان در عکسی یادگاری با سیدجلال گرفت خودنمایی می کند و سعی می کند مهارت های خود را به یحیی گل محمدی نشان دهد.

یکی از تصاویر او در تمرین امروز این بود که وحید امیریت را در کنار خود دید و با او مشغول فعالیت بدنی مشترک شد. با بازیکنی که یک بار در لیگ شانزدهم توانست رضاییان را زیر و رو کند و دروازه ماشین سازی تبریز را باز کند.

برانکو ایوانکوویچ در دیداری که در هوای بارانی ورزشگاه آزادی با حضور پرشمار پرسپولیسی ها برگزار شد، برای هدایت تیمش نیاز مبرمی به پیروزی مقابل ماشین سازی داشت و تنها گل این دیدار به ثمر رسید. یک پاس دقیق از رامین رضیان که برای سر طراحی شده بود مهاجم قلابی سرخپوشان پس از فرود وحید امیری گلزنی کرد.

البته این تنها خاطره ای نیست که امیری و رضاییان برای پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم ساخته اند. آنها می توانستند مقابل دیگر تیم تبریزی هم بازی کنند و دو گل برای پرسپولیس به ثمر برسانند و رقیب جدی را در راه لیگ شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

نکته جالب اینکه وحید امیری نیز مانند رضاییان از پرسپولیس جدا شد، هرچند جدایی آنها متفاوت بود، اما در بازگشت تردیدهای جدی در مورد آمادگی امیری وجود داشت، اما او سه سال متوالی به طور منظم و مثال زدنی تمرین کرد. بازیکن تاثیرگذار و شاید بهترین بازیکن سرخپوشان.

امیری حالا ستاره 33 ساله ای است که تجربه اش عنصری کلیدی در خط هافبک یحیی گل محمدی است و شاید با حضور رامین رضاییان این دو در نیم فصل دوم لیگ سرخپوشان چپ و راست شوند. فصل، یا شاید امیریول در سمت راست، از یک طرف به مسیر بروید. جایی که باز هم باید با علم خود پرسپولیس را به لیگ برسانند. با توجه به اینکه یحیی گل محمدی تصمیم گرفته از سیستم 3-4-3 برای تیمش استفاده کند، حتی ممکن است بازیکنانی مانند مهدی ترابی و سیامک نعمتی هم زمان در پازل تاکتیکی قرار بگیرند.

در رد پای رضاییان و امیری در پرسپولیس

257 251

دکمه بازگشت به بالا