ورزش

نظر مراجع ذیصلاح، ملاک اعلام رسمی فدراسیون به فیفا است



رفیعی: نظر مراجع ذیصلاح شرط اعلام رسمی فدراسیون به فیفا است

مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال درباره سخنان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نکاتی را بیان کرد.


به گزارش رویداد برتر، غلامرضا رفیعی گفت: جناب آقای قاضی زاده هاشمی; چرا این نامه، دبیر هیئت؟ دولت شما گیرندگان نسخه های قبلی و «فعلی» و بعدی را تکذیب می کنید!؟!؟ نظر شخصی شما محترم خواهد بود. اما ملاک اعلام رسمی فدراسیون به فیفا، نظر رسمی است مجلس اسلام، حکومت و قضایی مواد 3 و 5 در قالب هـ ماده 2 قانون مدیریت خدمات عمومی قانون وظایف و حقوق وزارت ورزش و نظر رسمی جوانان، دبیر افتخاری کابینه قبلی و «فعلی» و دو ارسال اخیر از مجمع عمومی متبلور شده است. در سایت روزنامه رسمی کشور می توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید. اگر برای دیدن آنها در صفحه رسمی کشور مشکل دارید، لطفا از صفحه دیدن کنید اتحادیه فوتبال آنها همچنین بیانیه ای از انجمن ایرانیان دارند حقوق دفتری را منتشر کنید.

مشاور حقوقی رئیس انجمن فوتبال وی افزود: همچنین در برنامه ورزش و مردم به مشتریان خود اعلام کرد که مصوبه مجمع عمومی این مشکل را حل کرده است!؟

رفیعی افزود: دعا می کنم در راستای حفظ حقوق ارباب رجوع اگر نظر قانونگذار، دولت و هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و یا تفسیر سه قوه محترم تغییر کرده است. مجلس به فدراسیون فوتبال اطلاع دهید تا بلافاصله پس از ترجمه رسمی به فیفا ارسال شود. در حال حاضر همان است فیفا اعلام کرد. نظر شخصی شما منطبق با قانون، نظر دولت و رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نیست.

ادامه ایام افتخار

59929_521

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:


ارز را وارد می کنم

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا