جامعه

از برگزاری ۳ رویداد «ایده‌شو» تا ارائه ۴۲ طرح درون و برون‌دانشگاهی

محسن ترک زاده در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، شاخص ترین فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم در سال 1400 را تشریح کرد: تشییع پیکر مطهر شهید گمنام جشنواره صنایع خلاق دانشگاه و برگزیده ها یکی از آثار واحد دیلم به عنوان اثر برتر استانی و همچنین شرکت در جشنواره کشوری در سال گذشته از جمله فعالیت های فرهنگی بود.


بیشتر بخوانید:

ویژگی ها و تخصص های دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیلم


وی با اشاره به اینکه در این راستا جذب کمک های مردمی، مشارکت خیران در ساخت یادمان شهید و قطعه چمن مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی در بندر دیلم افزایش چشمگیری داشته است، به تشریح دستاوردهای جدید این دانشگاه پرداخت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم وجود مسجد در پردیس و استفاده از آن را به عنوان یک ظرفیت فرهنگی بالقوه ضروری دانست و از سه رویداد همفکری با محورهای «دریانوردی علمی»، «صنایع انتقالی» و «شیلات» و تشکیل دو پژوهش خبر داد. گروه ها . گروه پژوهشی اقتصادی و حسابداری نیز به نتایج تحقیقات علمی دانشگاه در زمینه مدیریت تجاری سواحل و بنادر اشاره کرد.

وی با اشاره به یافته های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم گفت: تدوین و چاپ کتاب درسی گروه مدیریت، ارائه 23 طرح فوق برنامه و 19 طرح درون دانشگاهی، ارائه 23 طرح علمی پژوهشی. 9 مقاله ISI، هفت مقاله علمی – ارائه تخصصی و 146 کنفرانس، توسعه هسته فناورانه گردآوری دانش پویا، دوره های آموزشی و توانمندسازی دانشجویان و عموم مردم، برگزاری سه رویداد «ایده آرا» با محوریت ناوبری علمی، صنایع تبدیلی. ، شیلات و آب گرمسیری و دو گروه تحقیقاتی تجاری سواحل و بنادر و گروه تحقیقاتی مطالعات اقتصادی و حسابداری در راستای رویداد ملی، توسعه گام دوم و سامانه و برگزاری جلسات دفاع مجازی در زمان اپیدمی کرونا. دستاورد دانشگاه در سال 1400 بیماری قلبی معلمان بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم ایجاد سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 220 نفر را از دیگر دستاوردهای این دانشگاه برشمرد و از افزایش 16 درصدی تعداد دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا