جامعه

انتصابات جدید در شهرداری تهران

به گزارش شفاف، علیرضا زاکانی طی حکمی ابوالفضل فلاحی معاون اداری مالی و اقتصادی شهرداری تهران را به عنوان «رئیس مرکز مدیریت اسناد و دارایی شهرداری تهران» و ابراهیم باقی و عباس تقدسی نژاد را به عنوان مدیرعامل شهردار منصوب کرد. شرکت نمایشگاه های بین المللی آفتاب به مدت یکسال.

در بخشی از جمله ابوالفضل فلاح آمده است:

«اجرای مصوبه 160/2194/32113 شورای اسلامی شهر تهران مورخ 28 بهمن 1395 و به موجب بند 5 بخشنامه و به منظور ساماندهی، تولید و افزایش بهره وری و صیانت از اموال شهرداری تهران، به موجب این حکم به عنوان «رئیس سازمان اسناد و املای شهرداری تهران» منصوب می شوید.
امید است با توجه به اسناد فوق و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه در خصوص تشکیل کرسی و صدور تصمیمات توسط روسای کمیته های مندرج در بند 5 اقدامات لازم جهت اجرای سیاست مذکور انجام شود. بخشنامه فوق الذکر. ، هدایت و نظارت بر عملکرد کمیته های اجرایی در مناطق. سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر نهادهای مرتبط که در امر شناسایی، تثبیت، حفاظت، تخلیه، سلب مالکیت، وصول اجاره‌بها و سایر امور مشابه مربوط به اموال شهرداری تهران دخیل هستند، به‌صورت فصلی به اینجانب گزارش می‌دهند.

به گزارش پرتال خبری شهر، علیرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهر تهران نیز انسیه قربانی نیا را «رئیس اداره کل تدوین، نظارت و صدور مجوز» و نیما نیازمند را «رئیس اداره بافت و تاریخ» منصوب کرده است. بناهای تاریخی «در مصوبه‌های جداگانه. شهر تهران» تعیین شد.

داوود گودرزی رئیس دیوان محاسبات شهرداری تهران نیز در حکمی رضا ناصری سرایی را به عنوان «سرپرست مدیریت شهری و مدیریت عمومی» منصوب کرده است.

دکمه بازگشت به بالا