رویدادها

بازداشت ۱۵۴ هنجارشکن و مخل نظم عمومی در چهارشنبه سوری پایتخت 

جانشین فرمانده انتظامی تهران از دستگیری 154 نفر برهم زننده نظم و امنیت عمومی و تخطی از موازین خبر داد.

به گزارش رویداد برتر سردار حمید هداوند روز چهارشنبه در نشست خبری جمع بندی اقدامات پلیس پایتخت در سوریه اظهار داشت: پلیس پایتخت از چند هفته قبل از پایان چهارشنبه آخر سال اقدامات خود را آغاز کرده و بیش از دو میلیون پرونده را کشف و ضبط کرده است. همچنین شناسایی و سپس قبل از توزیع و فروش کشف شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این اقدامات چهارشنبه آخر سال 1400 نسبت به سال های گذشته آرام تر و کمتر حادثه خیز بوده است، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در این روز، چهارشنبه آخر سال 1400 نسبت به سال های گذشته آرامش بیشتری داشته است. وی گفت: جا دارد از شهروندان عزیزی که در روزهای اخیر به دور از سنت و هنجار شکنی با پلیس همکاری کرده و این مراسم را در کنار خانواده خود برگزار کردند تشکر کنم.

هداوند گفت: عملیات پلیس در چهارشنبه سوری بعدازظهر دیروز از ساعت 14 در برخی مناطق آغاز شد که در آن شهروندان مورد رعب و وحشت و آزار و اذیت قرار گرفتند و سپس همانطور که قبلا گزارش شده بود تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشتگاه پلیس دستگیر شدند.

وی همچنین با بیان اینکه چهارشنبه هفته گذشته پس از چهارشنبه سوری در تهران حادثه مهمی رخ نداده است، افزود: لازم می دانم از پلیس و آمبولانس ها و … سوال کنم که به جای حضور در کنار خانواده، اوقات خود را در امنیت می گذرانند و از ایمنی تشکر می کنم. مردم تهران و آرامش خاطر.

هداوند افزود: پلیس همچنان برای زیارت قبور در آخرین پنجشنبه و جمعه سال و برگزاری مراسم شهرآورد و نیمه شعبان آمادگی کامل دارد و از مردم می‌خواهد برای تامین امنیت به همکاری خود با مسئولان ادامه دهند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا