خبرهای کلی

برگزیدگان جشنواره کشوری ایده پردازی دانشجومعلمان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، معاون توسعه منابع دانشجویی و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر و دبیر اجرایی جشنواره چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران از دست اندرکاران این جشنواره در سطح ملی و استانی قدردانی کردند. توسط ستاد استانی جشنواره در بوشهر انجام شد.

علی اکبر قاسمی گفت: در این راستا جلسات متعددی به ریاست رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار و سپس کمیته های مختلف جشنواره تشکیل شد.

قاسمی تصریح کرد: فراخوان جشنواره سپس به تمامی استان ها ارسال و در فضای مجازی منتشر شد و اطلاع رسانی لازم به صورت مستمر انجام شد.

او اضافه کرد: بر اساس این فراخوانی برای دانشگاه های فرهنگی در سراسر کشور برای ایده پردازی است دانش آموزان دانشجو آنها خودشان را گرفتند و بهترین ایده ها را برای ما ارسال کردند.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و رئیس هیئت داوران جشنواره ضمن تبریک عید سعید فطر و روز بوشهر گفت: مهاجمان جشنواره در سطح ملی و استانی و همچنین دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از همکاران محترم و اساتید داوری و داوری دانش آموزان دانشجو من قدردانی می کنم که آنها با شرکت خود در جشنواره بیشتر غنی شده اند.

سید محسن محمدی گفت: از مجموع آثار دریافتی در سطح استان، در نهایت 31 ایده از دانشگاه‌های فرهنگیان کشور مورد داوری قرار گرفت.

محمدی بیان کرد: داوران در سه حوزه پژوهشی، تهیه محتوا و تربیت بدنی از اساتید دانشگاه فرهنگیان بوشهر و سایر استان های کشور بودند.

وی افزود: ایده های منتخب بر اساس معیارهای ارائه شده مورد داوری قرار گرفتند و 6 ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند.

1- مهدی غضنفری، پردیس علامه طباطبایی، استان اردبیل

2- فاطمه پاک نیت در پردیس حضرت زینب(س)س) استان مرکزی

3- امید مظفری، پردیس شهید مدرس، استان کردستان

4- محمدمهدی حسن زاده، پردیس آیت الله خامنه ای آه تو استان گلستان

5 – پردیس الزهرا مهسا داداشی (س) استان زنجان

6- خدیجه محسنی کللی پردیس بنت الهدی صدر از استان بوشهر

دکمه بازگشت به بالا