استان ها

تغییرات مربوط به ارقام درآمدها و هزینه‌های استان چهارمحال و بختیاری در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مثبت بوده است

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر در استان چهارمحال و بختیاری، علی شهریارپور روز پنجشنبه در نشست خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه موفق شده است به مناطق کمتر توسعه یافته و اشتغال زایی و محرومیت زدایی بپردازد. .

وی با قدردانی از زحمات دلسوزانه و روزافزون فرمانداران چچرما و بختیاری، مجمع نمایندگان و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: این درآمد و هزینه است.

شهریارپور تصریح کرد: پیش‌بینی درآمد عمومی استان در لایحه بودجه سال 1401 نسبت به سال 1400 افزایش چشمگیر 175 درصدی را نشان می‌دهد که با ظرفیت اقتصادی استان تناسب ندارد.

وی یادآور شد: برای این منظور به محض وصول لایحه بودجه، مسئولان استانی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان امور مالیاتی کشور و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم را انجام دادند. برای کاهش لایحه بودجه مالیات استانی در قبض

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در نهایت مکاتبات لازم با امضای استاندار و نمایندگان مجلس برای مسئولان ذیربط در دستور کار دولت قرار گرفت که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

شهریارپور گفت: در پی نظارت مستمر بر طرح های ویژه ملی و استانی و اعتبارات استانی مندرج در جدول 10، تغییرات قابل توجهی در اعتبارات استانی ایجاد شده است که اطلاعات تکمیلی پس از انتشار جداول بودجه ارائه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا