خبرهای کلی

تولیدات دانش بنیان موتور محرک اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال ۱۴۰۱ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شعار سال را دادند؛ دانش بنیان و اشتغال زایی انتخاب شده است که نشان می دهد در سال های اخیر بحث تولید در اولویت بوده و مجلس شورای اسلامی و دولت باید در راستای حمایت از تولید به ویژه محصولات دانش بنیان گام بردارند.

وی افزود: تولید دانش بنیان به معنای حرکت بر روی ریل اقتصاد مقاومتی است و حمایت از شرکت های دانش بنیان موضوع مهمی در این حوزه است.

نماینده مردم سنقر وی گفت: اگر بخواهیم وارد تولید شویم باید به سمت دانش جدید و پیشرفته برویم، جایگاه کشور در فناوری در آسیا مطلوب تلقی نمی‌شود زیرا ظرفیت و فرصت‌های کشور بیشتر از الان است.

حسینی کیا با اشاره به اینکه کشور جوانان را در برنامه ها و ایده های خود دارد، گفت: جوانان مستعد، متفکر و انقلابی باید به سمتی حرکت کنند که وارد عرصه پزشکی و موشکی شده و باعث سربلندی کشور شده اند. “

وی با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی برای حمایت از تولید دانش بنیان، خاطرنشان کرد: مجلس شورای ملی در گام اول قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و در گام دوم حمایت از دانش را تصویب کرده است. شرکت های مستقر پس دولت سیزدهم باید وارد صحنه شود و اگر خلاء قانونی وجود داشته باشد مجلس شورای اسلامی به دولت کمک خواهد کرد.

نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون صنعت و معدن، وظیفه نظارت در سومین دوره مجلس شورای اسلامی انجام می شود. گام.”

عضوکمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات صنعت خودرو کشور تاکید کرد: گام اول شکستن انحصار و گام بعدی دست برداشتن دولت از کسب و کار و سیاست گذاری است. کیفیت مبتنی بر رقابت، صادرات برای تولید محصولات کم هزینه.

دکمه بازگشت به بالا