حضور زنان درعرصه‌های ملی به لحاظ کمی و کیفی باید افزایش یابد

صالحی امیری: حضور بانوان در عرصه ملی نیاز به افزایش کمی و کیفی دارد.



صالحی امیری: حضور بانوان در عرصه ملی نیاز به افزایش کمی و کیفی دارد.

رضا صالحی امیری با بیان اینکه حضور بانوان در صحنه کشور باید از نظر کمی و کیفی بیشتر شود تا آنلاین بطلان رویکرد استکبار جهانی به ایران زده شود، اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه ملی باید از نظر کمی و کیفی افزایش یابد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری رویداد برتر، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک وی در نشست فدراسیون های ورزشی گفت: به همه کسانی که ریشه در ورزش این سرزمین دارند و با اعتماد مجمع توانسته اند هدایت فدراسیون های ورزشی را بر عهده بگیرند تبریک می گویم و امیدوارم راهی که آغاز کرده اند. درخشش ورزش است.”، از یک سو، که همدلی، همگرایی و هماهنگی یک استراتژی ثابت در یک ورزش ورزشی نجات دهنده زندگی است. توسعه پایدار ورزش به این سیاست و اعتقاد بستگی دارد.

او افزود: «دوم، این اعتقاد ماست وزارت ورزش و جوانان محور، بازوهای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، ادارات کل ورزش و جوانان، انجمن ها و هیئت های ورزشی ورزشی وزارت هستند. حضور زنان این امر باید از نظر کمی و کیفی در صحنه ملی افزایش یابد تا بر بی اعتباری رویکرد آنلاین و موم شود. استکبار جهانی برای ضربه زدن به ایران

صالحی امیری در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در چهار سال اخیر در کشور در عرصه ورزش به دست آمده، محصول شفافیت، همگرایی و همدلی است و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم. صادقانه و منصفانه به عهدنامه های 1401. بگذار.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:


ارز را وارد می کنم

برگزاری رویداد |پارالمپیک

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا