ورزش

خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس/ ما جوانتر هستیم و شجاع‌تر! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، از ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. پیروزی آبی ها..

صالح مصطفوی که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: ما در هر دو طرف بازی موقعیت های بسیار خوبی را ایجاد کرده ایم و شاید تنها نکته منفی بازی این بود که از فرصت استفاده نکردیم. فرصت های بازی ما.” به گفته کارشناسان داور، گل دوم ما هم درست بود و به شایستگی با نتیجه بهتری پیروز شدیم. از فردا روی دیدار با تیم باکیفیت پرسپولیس تمرکز می کنیم.

او در مورد استفاده از سیلوا گفت: “رافائل بیش از دو بار با ما تمرین کرد.” او عملکرد بسیار خوبی داشت و یک مدافع باتجربه است. همه بازیکنان تلاش کردند و عملکرد خوبی داشتند و توانستیم برنده مسابقه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: مسابقه به مسابقه می رویم. هنوز قرار ملاقاتی با پرسپولیس نگرفته ایم. اما استقلال و پرسپولیس برای تیم شجاع‌تر بازی موفق‌تری دارند. ما تیم جوانی داریم و معمولا جوانان شجاع تر هستند.

وی در خصوص عدم استفاده از ژست گفت: آقای مجیدی چند بار در مورد بازیکنان صحبت کردند. برخی از وظایف فنی به بازیکنان محول می شود. تصمیمات فنی در مورد بازیکنان بر اساس بازی ها و شرایط آنها گرفته می شود.

دکمه بازگشت به بالا