خبرهای کلی

درس بزرگ آنچلوتی به مربیان ایرانی

آنچلوتی پس از شکست بسیار سخت و سخت مقابل رقیب قدیمی، درس بزرگی به هر مربی ایرانی که به دنبال بهانه های واهی بود داد.

رویداد برتر به نقل از این روزنامه اخبار ورزشی او نوشت: «رفتار یک مربی باتجربه رئال را با رفتار برخی مربیان ایرانی مقایسه کنید که همه را مقصر شکست می‌دانند جز خودشان.

بارسلونا چهار گل در ورزشگاه خانگی رئال مادرید به ثمر رسانده و حداقل چهار گل برای انتقام شکست های قبلی شاگردان آنچلوتی به ثمر نرسانده است. هواداران بارسلونا اصلا باور نمی کردند که تیمشان با این بازی خوب و نتایج شگفت انگیز از سد رئال مادرید بگذرد اما شاگردان ژاوی دست به کاری زدند و کارستان و تمام توجه او را به خود جلب کردند. آنچلوتی پس از پایان بازی بدون هیچ اعتراضی گفت: من مسئول این شکست هستم اما لطفا از این باخت بحران ایجاد نکنید. چون به روال همیشگی خود برمی گردیم.

رفتار یک مربی باتجربه رئال را با رفتار برخی مربیان ایرانی مقایسه کنید که در صورت شکست همه را مقصر می دانند جز خودشان. مربیان ایرانی معمولاً داور، فدراسیون، وزارت ورزش و سایر عوامل را مقصر باخت می دانند و هرگز خود را مقصر نمی دانند. از سوی دیگر آنچلوتی پس از شکست بسیار سخت و سخت مقابل رقیب قدیمی خود، درس بزرگی به مربیان ایرانی به دنبال بهانه های واهی داد.

مطمئنا این مربی با تجربه ای که دارد یک بار دیگر می تواند تیمی به همان اندازه خوب و شکست ناپذیر از رئال مادرید بسازد. اولین قدم این است که یک مربی اشتباهات خود را بپذیرد که آنچلوتی هم قبول کرده است، بنابراین امید زیادی برای بازگشت تیمش وجود دارد. – برخلاف مربیان ایرانی که قدم اول یعنی اشتباهات و ضعف های خودشان را بر نمی دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا