خبرهای کلی

دولت مردمی در تربیت معلمان بر توسعه کمی و کیفی تاکید دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پرویز انصاری راد پنجشنبه شب در معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار داشت: وظیفه ما تربیت دانشجو با شرایط و شایستگی هایی است که بتواند ادامه دهنده راه انبیاء باشد. زیرا ما کار معلمی را وظیفه انبیا می دانیم و کار بسیار سختی است که شایسته معلمان شایسته است. آه تو ادزنی.

وی گفت: معلمان شایسته در درجه اول به مهارت های تحصیلی نیاز دارند و علم در درجه اول به علم بستگی دارد و اینکه معلم چقدر از کلاس درس با دانش آموزان لذت می برد به دانش و توانایی آنها بستگی دارد.

انصاری راد تصریح کرد: علاوه بر علم و دانش، فعالیت های کمی و کیفی دانشگاه نیز نیاز به ارتقا دارد و نسبت دانشجو و اساتید دانشگاه فرهنگیان مناسب نیست و برای ارتقای این صلاحیت علمی نیاز به ارتقا داریم. دانشجویان دانشجو ایجاد کردن.

وی ادامه داد: علاوه بر شایستگی های تحصیلی دانشجویان ما، توانایی ها و مهارت های معلم نیز باید شاخصه دانشگاه ما از سایر دانشگاه ها باشد. برمی از اساتید خود دریافت کنیم تا زمینه و شرایط رشد علمی و اخلاقی دانشجویان فراهم شود.

انصاری راد افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل آموزشی این است که ما دانشگاهی آموزش محور هستیم و باید در آموزش معلمان و مهارت های کلامی به دانش آموزان موثر باشیم.

معلم الگو است

برجسته: معلم الگوی توانمندی های علمی و اخلاقی است، این الگوسازی باید به دانش آموزان منتقل شود، در آنها نهادینه شود تا بتوانند با علم فکر کنند. فرا گرفتن آموزش دهید و به دانش حیات بخشید فرا گرفتن و چگونه آنها را در موقعیت های مختلف یادگیری و فراگیران قرار دهیم روند و قدم به قدم پیش بروید.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویان معلم باید یاد بگیرند که چگونه فعالیت‌هایی را که منجر به تفکر و تفکر می‌شود به دانش‌آموزان آموزش دهند و مهارت‌های زندگی را به آنها بدهند و اینها همه موضوعاتی است که باید به عنوان مهارت‌های آموزشی به آنها بپردازیم. دانشجویان دانشجو بگذار نسل آینده را رهبری کنند و این تفاوت دانشگاه فرهنگیان است.

انصاری راد افزود: در کنار این شایستگی باید به حوزه های ارزش های انسانی، اخلاق، عدالت، توحید، سلامت، تعاون گروهی و فعالیت های اجتماعی نیز بپردازیم. دانشجویان دانشجو تقویت کنیم که بتوانند دانش آموزان ما را آموزش دهند و راهنمایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخش مهم تربیت دانشجو معلم در فعالیت های غیررسمی و فوق برنامه که منجر به شایستگی نوع دوم می شود، در خوابگاه ها و خوابگاه ها صورت می گیرد و این از الزامات دانشگاه است.

انصاری راد تصریح کرد: دولت مردمی نگاه بسیار روشنی به تربیت معلم دارد و تاکید بر توسعه کمی و کیفی است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه دانشگاه سراسری با حدود 100 هزار دانشجوی آنلاین هستیم، ادامه داد: 30 تا 50 هزار دانشجو در سال مهارت دارند. فرا گرفتن طبق بند 28 ما باید یک سال دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و جمعیت دانشگاه فرهنگیان را به حدود 150 هزار دانشجو در سال در کشور برساند و این آمار مستلزم توسعه فضای دانشگاه و ویژه و … است. . کمک.

انصاری راد خاطرنشان کرد: حدود دو هزار دانش آموز آنلاین در استان بوشهر داریم و حدود 1500 مهارت در آمار خود دارم. فرا گرفتن طبق ماده 28 در مجموع حدود چهار هزار دانشجو در استان فرهنگیان بوشهر داریم.

وی بیان کرد: در استان بوشهر حدود 16 هزار معلم وجود دارد که یک چهارم آنها در دانشگاه فرهنگیان بوشهر تحصیل می کنند که نیازمند حمایت های گسترده و توسعه کمی و کیفی دانشگاه است.

کمبود فضا در استان بوشهر وجود دارد

انصاری راد با بیان اینکه رهبری دانشگاه فرهنگیان را محوریت نظام آموزشی عنوان کرد، ادامه داد: آموزش و پرورش به راحتی می تواند فضای لازم را برای دانشگاه فرهنگیان فراهم کند چرا که آموزش و پرورش کارفرمای دانشگاه فرهنگیان و چهار هزار است. دانشجومعلم برای آموزش ولایت آموزش می بینند.

وی افزود: ما نمی خواهیم دانش آموزان ما مشغول باشند و اصل دانشگاه فرهنگیان این است که این دانشگاه شبانه روزی است و هر چقدر در تربیت معلم سرمایه گذاری کنیم در سایر بخش ها از مزایای آن بهره می بریم.

انصاری راد با بیان اینکه در استان بوشهر جایگاه فیزیکی نداریم و باید شرایط بهتری را فراهم کنیم، گفت: معلمانی که رسالتشان تربیت نسل آینده است و برای دکتر درویش رئیس جدید دانشگاه آرزو دارم آرزوی موفقیت روزافزون را دارم که با همکاری استانداری و سایر نهادها، توسعه کمی و کیفی دانشگاه محقق شود.

در پایان این مراسم از زحمات هشت ساله دکتر مولایی در دانشگاه فرهنگیان توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان تقدیر شد و دکتر رضا درویش را به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر معرفی کرد.

دکمه بازگشت به بالا