خبرهای کلی

روان‌‍‌شناسی ارسال‌کنندگان پیام‌‍‌های تبریک نوروزی!

اجازه دهید با خواندن این مقاله با طنز و سرگرم کننده، کمی واقعیت، برای شروع قرن جدید و سال نو شروع کنم! در این مقاله به بهانه سال نو و به بهانه پیام های تبریک مختلفی که به عنوان نرگس و جامانده به ذهن ما رسیده است، به روانشناسی ارسال کنندگان و گیرندگان این پیام های تبریک می پردازم.

اول از قبل تایپ کنید!
من از ابتدا به سراغ این گروه از پیام رسان های نوروزی رفتم زیرا تعداد آنها نسبت به بقیه بسیار زیاد است.

این افراد معمولاً نمی توانند پیام تبریک بنویسند، از طرف دیگر زیاد در اینترنت جستجو نمی کنند تا یکی از هزاران پیام تبریک را انتخاب کنند و برای ملت ارسال کنند.

آنها به سرعت اولین پیام تبریک را برای دیگران فوروارد می کنند و در برخی موارد حتی نام و امضای فرستنده را ویرایش شده نمی بینند!

نوع دوم پیشاپیش!
مهاجمان نوع دوم کسانی هستند که از دسته اول باهوش ترند. آنها پیام مناسب را برای خود پیدا می کنند. آنها یا می نویسند یا برنامه ریزی می کنند، امضا می کنند و به افرادی که می خواهند منتقل می کنند.

خب این افراد قطعا بهتر از مهاجمان نوع اول هستند. برای فرستنده احترام بیشتری می گذارند و حداقل یک پیام بدون امضا با امضای خودشان برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند.

نوع سوم فوروارد با تفاوت
این افراد دقیقاً مانند فرستنده های نوع دوم هستند، با این تفاوت که پیام تبریک خود را منتقل نمی کنند. آنها زمان بیشتری را صرف می کنند و پیام های خود را یکی یکی ارسال می کنند، که باعث می شود گیرندگان پیام قطعا احساس بهتری داشته باشند، پیام ها فوروارد نمی شوند. احساس احترام بیشتر

نه فورواردرها
اینها برخلاف بقیه نامبرده نه مهاجمان بی انضباط هستند و نه مهاجمان بی انضباط!

زمان می برند. آنها خودشان پیام های تبریک می نویسند یا با استفاده از چندین پیام مختلف یک محصول بازار مشترک ایجاد می کنند. تا اینجای کار شبیه نوع سوم هستند، اما تفاوت اساسی آنها این است که زمان بیشتری را صرف می کنند و نام شخص را بالای هر پیام می نویسند. قند را در دل گیرندگان پیام ها آب می کند و احترام بسیار بیشتری را در آن القا می کند!

گیرندگان:
بیشتر گیرندگان در واقع فرستنده هستند، بنابراین نیازی به توضیح خاصی ندارند!

فقط یک گروه خاص وجود دارد که در پاسخ به تبریک هایی که دوست داریم ارسال کنیم استیکر می فرستد: (زنده باشید / ممنون / متشکرم) هیچ تبریک متقابل یا چیزی شبیه به آن همان استیکر عاشقانه و سپاسگزار است که سرمان را پایین می اندازیم و خدمات ما را ارسال کرد!

رایج ترین و ارسال شده ترین پیام!
این پیام که در ادامه می‌خوانید، یکی از پرتکرارترین و آینده‌نگرترین تبریک‌های نوروزی امسال نام گرفت:

“اولین تمرین در زندگی من این است که افرادی را که در آنها نمک کاشته ام و در عشق آنها شرکت می کنم فراموش نکنم. ممکن است دیر به یاد آنها باشم، اما هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد. نام شما در افکار ما و عشق شما وجود دارد. در قلب ماست. سال نو بر شما مبارک.”

نکته:

جدی نگیرید شوخی بود عیدتان مبارک.

دکمه بازگشت به بالا