خارجی

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، در خصوص برگزاری سراسری مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار کرد: مدیریت، تولید شیشه جلوپنجره برقی کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کرد. و به عنوان سرپرست گروه، یک گروه تحقیقاتی در این رویداد تشکیل دادیم. .

وی در تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس در سردار دلها به مناسبت مراسم یکسان سازی سمینار و دانشگاه شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به راهیان نور. در منطقه عملیاتی شرهانی و برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال قدردان رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و برگزاری گام دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

در دانشگاه آزاد دهلران رشته تجهیزات نفت راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال 1400 درباره برجسته ترین فعالیت پژوهشی، فناوری و نوآوری این دانشگاه گفت: سال گذشته درخواست مجوز واگذاری 50 هکتار از اراضی زراعی برای کشت گیاهان دارویی در منابع طبیعی دهلران را داشتیم و این امر واگذاری رو به اتمام است.”

50 هکتار زمین برای کشت گیاهان دارویی در مرحله نهایی اخذ مجوز

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی درآمدزایی افراد غیرشهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران جهت تایید به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده و یک تیم تحقیقاتی تهیه و به رویداد فاز دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب های درسی 10 دوره کوتاه مدت برای تایید به سازمان مرکزی ارسال شده و منتظر مجوز برای برگزاری دوره ها هستیم.

انصاری پور عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران را در حوزه آموزشی ارزیابی کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه های استانی، فعالیت های آموزشی شامل ثبت نام شرکت کنندگان در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال اول سال گذشته و ثبت نام بیش از 200 دانشجو در نیمه اول سال گذشته است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های 1401 دهلران است.

وی گفت: یکی از فعالیت های شاخص دانشگاه آزاد اسلامی در دهلران در سال گذشته اعطای وام های مختلف دانشجویی برای جذب دانشجو بود و مهم ترین اتفاق این دانشگاه تصویب رشته های کارشناسی ارشد فراگیر است که در آینده نزدیک جذب دانشجو خواهد شد. “

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا