اقتصادی

سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه واریز می شود

رویداد برتر/ گلستان وزیر اقتصاد و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از 21 اسفندماه امسال خبر داد.

احسان خاندوزی امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: واریز سود سهام عدالت از 12 اسفندماه به حساب افراد واریز می شود. دامنه ثبت خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم طرح منطقه آزاد را در شهریور 1401 به صورت رسمی راه اندازی کنیم، افزود: طرح جامع منطقه آزاد باید تا شهریورماه به تصویب برسد که اخیراً دولت 50 میلیارد تن برای هفت منطقه آزاد جدید تصویب کرده است. هفتمین اعتبارات تعیین شده متعلق به منطقه آزاد اینچه برون است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به واردات کالاهای اساسی به استان گلستان یادآور شد: قرار شد واردات کالاهای اساسی از فروردین ماه از طریق کشورهای CIS تضمین شود و از فروردین ماه ظرفیت گمرک افزایش یابد. و ترانزیت در این منطقه انجام خواهد شد.

خاندوزی با اشاره به اینکه شاخص رابطه مالیاتی استان گلستان مطلوب است، گفت: گلستان استانی مبتنی بر کشاورزی است و خوشبختانه فرار مالیاتی در این استان بسیار کم است.

وی با اشاره به وضعیت کارکنان موسسه مالی اعتباری کاسپین گفت: اولویت جذب نیروی کار از بانک های متقاضی استخدام، به کارگیری کارکنان موسسه کاسپین خواهد بود، تحولی در شبکه بانکی که طی ماه های آینده رخ خواهد داد. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا