خبرهای کلی

شرکت های دانش بنیان موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی اکبر رضایی در گفتگو بگو وی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و نامگذاری رهبر معظم انقلاب در سال 1401 به خبرنگار آنلاین گفت: ایشان بیش از یک دهه است که شعارهای اقتصادی سال را انتخاب می کنند چرا که بهبود وضعیت اقتصادی، توسعه کشور است. کشور.”

وی اعلام کرد که امسال معظم له له وی با انتخاب شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌زایی»، اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان را به مسئولان ابلاغ کرد و گفت: این شرکت‌ها موتور محرکه توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور هستند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ظرفیت های بزرگ شهرستان آران و بیدگل در بخش گردشگری گفت: با توجه به این سوال تمام حمایت های لازم از سوی شرکت های دانش بنیان که وارد حوزه گردشگری شده اند و برای توسعه گردشگری در شهرستان صورت می گیرد. آران و بیدگل می تواند کار کند.

او صنعت فرش ماشینی را از دیگر مناطق فعال و پویا توسعه داد آران بیدگل گفت: بیشتر نیروی کار شهرستان در صنعت فرش ماشینی فعالیت می کنند، این افراد عمدتا دارای مدرک تحصیلی و کارشناسی هستند و برای بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی به شرکت های دانش بنیان در این صنعت نیز نیاز است.

رضایی یکی از مهمترین فعالیت های شرکت های دانش بنیان صنعت فرش ماشینی در ساخت ماشین آلات فرش می باشد. بافت وی افزود: در صورت وارد شدن ساخت این دستگاه ها در کشور می توان از خروج ارز قابل توجهی جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه تمامی ارگان ها و ارگان های دولتی در شهرستان آران و بیدگل نیازمند حمایت از شرکت های دانش بنیان برای تولید و ایجاد اشتغال است، گفت: از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی شهرستان. آران و در بیدگل می خواهیم با ورود به حوزه های دانش بنیان به سمت توسعه شهرشان حرکت کنیم.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند یکی از مهمترین راه های مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی باشند، خاطرنشان کرد: کیفیت کالای خارجی با قیمت بسیار پایین تری به بازار عرضه می شود.

وی با توجه به اینکه شرکت های دانش بنیان نباید ذره ای به فعالیت خود اهمیت دهند، تاکید کرد: بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از این شرکت ها، شهرستان دارای سیستم نهادی و خدماتی است. ارائه دهندگان آران و تجارت بیدگل برای انجام سفارشات کلان له درست است.

دکمه بازگشت به بالا