هنر و فرهنگ

مردم چگونه «رستاخیز» را تماشا کنند؟

تهیه‌کننده فیلم رستاخیز اعلام کرد: علاقه‌مندان به «رستاخیز» در داخل ایران می‌توانند از طریق درگاه 730 ستاره 430 فوت مربع (#430*780*) به سکوی اصلی اکران فیلم متصل شوند.

تقی علیقلی زاده در گفت وگو با رویداد برتر، درباره اکران اینترنتی فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویشی که پیش از این اعلام شده بود 16 اسفند همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) اکران می شود، توضیح داد. حفر کردن). «رستاخیز» به صورت مجازی در پلتفرم اختصاصی «کانال هلال» به نشانی www.helalchannel.com در دسترس است و برای بینندگان داخل کشور راه ویژه ای برای دسترسی به این بستر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه خرید آنلاین فیلم به صورت مستقیم از این بستر تنها به صورت ارزی امکان پذیر است، افزود: مخاطبان با همکاری پورتال 780 می توانند برای نمایش فیلم در مجارستان کد سفارش 480 مربع 780 ستاره را شماره گیری کنند. متر همزمان با دریافت مستقیم به پلتفرم «کانال هلال» متصل شوید و «فیلم رستاخیز» را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

تهیه کننده رستاخیز خاطرنشان کرد: پلتفرم «کانال هلال» با چند شرکت تخصصی قرارداد بسته است و در مورد کپی غیرقانونی این فیلم مانند گذشته برخورد می شود.

وی گفت: «رستاخیز» به سه زبان اصلی فارسی، عربی و فرانسوی با زیرنویس به 10 زبان مختلف در دسترس است. به زودی شروع خواهد شد.

علیقلی زاده در ادامه گفت: خیلی ها برای «رستاخیز» کار کرده اند، از جمله کسانی که در ساخت این فیلم کمک کردند و عزیزانشان در تلاش برای اکران این فیلم هستند و جا دارد از آنها تشکر و قدردانی کنم؛ به ویژه سیستم دهه 780. دروازه معتبری که برای اکران فیلم «رستاخیز» از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

در نهایت این سینماگر در پاسخ به این سوال که آیا قطعا اکران مجازی انتخاب اصلی فیلمسازان برای اکران و اکران عمومی نبوده است، همچنان پیگیر اکران «رستاخیز» در سینماهای ایران است. آیا شرایط فیلترینگ آنلاین فراهم شده است؟ وی بیان کرد: این فیلم دارای پروانه نمایش فیلم و پروانه ویدئو پروژکشن است که با توجه به ملاحظات پروجکشن در شرایط فعلی به آن دست یافته ایم. قبلا هم گفتم امیدوارم در آستانه عید نوروز، فیلم «رستاخیز» هم در کنار دیگر فیلم ها در سینماها اکران شود. به اعتقاد من تماشای این فیلم مجسمه‌سازی با بهترین کیفیت‌های صوتی و بصری دنیا در اکران سینما، جشنی شایسته برای هنرمندان و هنردوستان سازمان امور سینمایی است.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه نمی خواهیم این درخواست باعث اختلال در ظرفیت اکران سینماها و فیلم های اکران شده شود، اما فیلم رستاخیز علاوه بر اکران مجازی می تواند در سینماها و به میزان محدود به عنوان مهمان سینمای ایران اکران شود. ” به درخواست مدیران سینما.”

به گزارش رویداد برتر، فیلم «رستاخیز» برنده سیمرغ بلورین و مصطفی عقاد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین در اولین حضور جهانی خود در جشنواره فیلم بغداد برنده جایزه بزرگ و تندیس تماشاگران شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا