استان ها

مسئولیت های اجتماعی خود را در حوزه اشتغالزایی فعال کنید



    مسئولیت اجتماعی خود را در ایجاد شغل فعال کنید

مجتبی معین وزیری در دیدار با مدیرعامل صبا فولاد بر تعامل بین دستگاه ها، واگذاری پست های مدیریتی به نیروهای متخصص داخلی و تحقق تعهدات مسئولیت اجتماعی شرکتی در حوزه اشتغال تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری رویداد برتر هرمزگانمعین وزیری در این نشست گفت: صنایع در هرمزگان تمرکز توجه به عنوان یک منبع مهم اشتغال زایی، استفاده از نیروهای بومی با حداقل جذب نیرو در سطوح خدماتی بوده است، اما انتظار می رود این امر هماهنگ شود. اداره کل تعاون کار و رفاه از نقطه نظر اجتماعی، یک برنامه جامع و مدون برای جذب افراد محلی داشته باشید و مطمئن شوید که از کارشناسان محلی در پست های رهبری استفاده می کنید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اینگونه بیان کرد: مسئولیت اجتماعی در حوزه استخدام با همکاری دستگاه های زیرمجموعه وزارت مردم، آن چه را که شایسته این بزرگواران است، فعال و انجام دهید.

احسان دشتیانه درباره لزوم آموزش مهارتی برای جوانان و افراد با نیازهای ویژه با توجه به نیاز صبا فولاد وی تاکید کرد که مجموعه ای که مدیریت می کند آماده است تا در صورت امکان با مدیرکل تعاون همکاری کند. کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر انجام ماموریت ها و وظایف وزارت مردم در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:


ارز را وارد می کنم

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا