اقتصادی

نباید مشکلات اقتصادی را فقط به تحریم گره زد

رئیس سازمان صدا و سیما معتقد است: مشکلات اقتصادی را نباید تنها به تحریم گره زد، بلکه در صورت گشایش و تعامل اقتصادی در دنیا، رشد و توسعه اقتصاد ما چشمگیر خواهد بود.

به گزارش رویداد برتر، به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، جشنواره «صدای تولید، قهرمان تولید» با هدف رقابت با بهترین برنامه‌های رادیویی اقتصاد و نمایش بهترین کارآفرینان با حضور پیمان جبلی، رئیس صداوسیما برگزار می‌شود. آزادی، علی بخشی زاده معاون صدا و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان.

پیمان جبلی وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی گفت: وضعیت اقتصادی در سال گذشته چندان برای مردم ایران مساعد نبوده است، اما پشت سختی ها خلأهایی وجود دارد.
وی افزود: ملت ایران با عزم جدی و جهادی و با تکیه بر توانمندی های تولید داخلی و شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید که از سوی مقام معظم رهبری نیز ابلاغ شد، از بحران اقتصادی جان سالم به در برده اند. انقلاب. وی گفت: سال‌ها در حوزه اقتصادی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، عمدتاً در صادرات و درآمدهای کشور.
جبلی با اشاره به تلاش برنامه ریزان و کشاورزان مزارع گفت: به نظر نمی رسد اگر درها را به روی خود ببندیم و پنجره ها را ببندیم غرق می شویم و غرق می شویم. او نشان داده است که با استعداد، اراده و توان جهادی خود در عرصه اقتصاد پیشتاز هستید.
وی افزود: با وجود جنگ اقتصادی می توان شاهد مواهب و برکات الهی در کشور بود. شکی نیست که وجود منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی و گسترده کشور بر ظرفیت و توان اقتصادی کشور می افزاید و راه پیشرفت و غلبه بر مشکلات به یاری خداوند هموار می شود.

معاون صدا شهید مظفری وی گفت: نمی توان از قدرت رسانه در بحث اقتصادی چشم پوشی کرد، همچنان که نقش مردم به عنوان موتور محرکه در اقتصاد مقاومتی غیرقابل انکار است.
وی افزود: نباید از ظرفیت عظیم رسانه ها در این مسیر غافل شد و صداوسیما همواره موضوعی امیدوارکننده و پیشگام اقتصادی بوده است.
مظفری با اشاره به تولیدات موفق رادیو در حوزه اقتصادی گفت: صدای مردم باید از این رسانه شنیده شود و هدف اصلی رسانه ها در این مدت این است که رسانه ها بتوانند صدا را بشنوند. مردم. “
وی افزود: ما زبان کسانی هستیم که صدایشان شنیده نمی شود و رفع نیازهای مردم نشات گرفته از اهداف رسانه ملی است.
معاون صدا با اشاره به برگزاری جشنواره صدای تولید، قهرمان تولید، گفت: ایده و محتوای اکثر برنامه های اقتصادی توجه به موضوع تولید و تولید در کشور است و اکنون برنامه ها در حال انتخاب هستند. . که مسائل اقتصادی را به خوبی برنامه ریزی می کنند.» و دانش اقتصادی جامعه تولیدکننده و حتی عموم مردم را تبیین و ارتقا دادند.

ارائه منتخب

در ادامه این مراسم از برنامه برگزیده در حوزه تولیدی تقدیر شد.
در بخش نمایش های ترکیبی، جایزه اول به معصومه کیانی از رادیو ورزش برای فیلم «فردا روشن است»، جایزه دوم به رادیو گفتگو برای «ضراب سکه» و جایزه سوم به لیلا امید یگانه تعلق گرفت. رادیو اقتصاد متعلق به برنامه «فوریت های اقتصادی» بود.
نازنین کتابچی در بخش مستند جایزه اول رادیو اقتصاد برای فیلم «دخت»، جایزه دوم را از حمید نجاتی، رادیو معارف برای «پنجره» و جایزه سوم را از صادق داوری فر از رادیو اختیاریه تهران دریافت کرد. .
در این جشنواره سهیلا باقری از رادیو سلامت برای نمایش دیالوگ محور، شهرام جهانبازی از رادیو اقتصاد و پریا جمالیان (ایران صدا) برای «پولدار کوچک» جایزه گرفتند. رضا تهیه کننده رادیو صبا نیز در بخش مسابقه مسابقه دو جانبه جایزه گرفت.
این مراسم با تقدیر از کارآفرینان پیشرو اقتصادی به پایان رسید. در این بخش عملکرد کارآفرینان و تولیدکنندگانی که توانسته اند بیش از 10000 فرصت شغلی در 1400 نفر ایجاد کنند و همچنین حسین مصطفی زاده خویی، رسول محمدی، کاوه خداپرست رسولی، سیدمحمدحسین زینلی، احمد جلیلی و ابوالفضل مورد ارزیابی قرار گرفت. واقع شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا