رویدادها

پوشش امدادی ۷۶ حادثه در تعطیلات نوروزی/ ۵۸ سانحه ترافیکی تا به امروز

رویداد برتر/ گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به فعالیت مستمر و شبانه روزی امدادگران این شرکت در ایام نوروز گفت: امروز هلال احمر گلستان بیش از 76 حادثه رانندگی را تحت پوشش قرار داده است. .

فرهاد میقانی در گفت وگو با رویداد برتر، با اشاره به اینکه تیم های امدادی و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان از 25 اسفندماه در آماده باش نوروزی هستند، گفت: خدا را شکر و تلاش جوانان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت جمعیت هلال.” قرمز، ما توانسته ایم ماموریت های خود را با موفقیت انجام دهیم، اگرچه خوشحالی ما این است که بدون حادثه یا حادثه به امدادرسانی خود نیاز نداریم.

وی با بیان اینکه تا ظهر امروز در ایام عید نوروز در مجموع 76 فقره تصادف و تصادف رانندگی در استان گلستان به ما گزارش شده و واحدهای آمبولانس ما نیز در محل حضور داشتند، افزود: از این تعداد 58 مورد مربوط به یک تصادف رانندگی “ون.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه تاکنون 95 نیروی نظامی به محل اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 203 نیروی نظامی در این ماموریت ها مستقر شده اند.

میقانی از نجات 12 نفر و جان بستگان خبر داد و گفت: 62 نفر توسط تیم های امدادی و عملیاتی ما به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند و 6 نفر نیز به صورت سرپایی ارائه شدند.

وی از استقرار اضطراری یک خانواده و رهاسازی 9 نفر در حوادث تا کنون خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 97 دستگاه آمبولانس توسط تیم های عملیاتی و امدادی در عملیات ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در مینودشت در تعطیلات نوروزی با 17 فقره تصادف رخ داده است، شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و کردکوی با 14، 9 و 9 تصادف در بازه زمانی بعد افزود. در تعطیلات نوروزی دچار حادثه شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا