ورزش

کرونا نمی‌تواند سد راه موفقیت‌مان شود/ بازی ایران و کره همیشه حیثیتی است

در گفت و گو با رویداد برتر از وی نام برده شد

ناصر محمدخانی: تاج نباید مانع موفقیت ما باشد/ بازی ایران و کره همیشه پرستیژ است

این پیشکسوت فوتبال گفت: اختلاف ایران و کره جنوبی همیشه مهم و ظریف است.

ناصر محمدهانی پیشکسوت فوتبال مجارستان در گفت و گو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری رویداد برتر با اشاره به دیدار تیم ملی در کره جنوبی گفت: ایران و در کره همیشه در آسیا با هم آواز خواندند و بازی های این دو تیم از جذاب ترین مسابقات است. آسیا این بار با وجود اینکه این دیدار روی کاغذ موقر است، نتیجه برای هر دو تیم مهم و معتبر است و تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهند گرفت.

او اضافه کرد: ایران و کره به طور یکسان از آنجا بلند شده اند قهرمان جهان آنها اعتماد به نفس دارند اما برای موفقیت در بازی برنامه ریزی می کنند و نمی خواهند اعتبار بازی را به حریف خود بدهند و با این شرایط پیش بینی می کنم شاهد یک دیدار جذاب بین دو تیم باشیم.

محمدهانی بر بحران تاج دو تیم و کمبود ستاره های ایرانی و کره ای تاکید کرد: هر دو تیم آنقدر بازیکنان خوب و آماده دارند که فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. حضور ستاره ای مثل مهدی طارمی می تواند به نفع ما و به هر حال به ضرر کره جنوبی باشد، اما مطمئنم بازیکنان تعویضی آنقدر توانایی دارند که با کمبود ستاره ما مشکلی نداشته باشند.

سال هاست مهاجم تیم ملی درباره اهمیت موفقیت ایران در این دیدار به رویداد برتر گفت: جدای از اینکه ملی پوشان می خواهند با نتیجه خوب به روند مطلوب این دیدار ادامه دهند، کادر فنی و بازیکنان ایران می توانند این دیدار را انجام دهند و به تساوی برسند. لبنان بازی دوستانه و تدارکاتی را تماشا کنید و محک جدی مقابل کره باشید. تیم ملی با نیروهای خوبی که در اختیار دارد، پس از صعود به جام جهانی باید مراقب بود که بتوانیم با آمادگی و آمادگی خوب روی پای خود بایستیم قطر و به مرحله دوم برویم که یکی از عواملی است که می تواند با برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی ما را به هدفمان نزدیک کند.

روشن شد: امیدوارم تیم ملی به روند خوب خود در این بازی ادامه دهد و در این دو دیدار نتایج خوبی کسب کند و با قدرت به جام جهانی برویم و در قطر هم غافلگیر شویم.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا