خبرهای کلی

گناوه در ایام نوروز حمایت شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد تقی صفری وی دوشنبه شب در جلسه مرکز تسهیلات سفر شهرستان گناوه گفت: در صورت عدم اعمال محدودیت های کرونری، این شهرستان در عید نوروز سال آینده خواهد بود. خیل با توجه به زیرساخت‌های موجود در شهر، تعداد زیادی گردشگر هموطن وجود خواهند داشت که نیازی به ارائه خدمات به آنها ندارند و لازم است مرکز تسهیلات سفر استان، مرکز شهر را در خدمت رسانی مناسب به گردشگران و مسافران حمایت کند. .

قرار است اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ایام نوروز از مرکز خدمات سفر گناوه حمایت کند.

وی یکی از مشکلات شهر را عدم وجود پارکینگ خودروها در این ایام دانست که ادارات حوزه باید برای این منظور در اختیار شهرداری قرار دهند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: گشت های جنایی، زیباسازی سطح و فضای شهر، نظافت شهرها، همکاری ادارات با شهرداری ها، خانه داری. مبله شدهایجاد نانوایی، ایستگاه وظیفه و هلال احمر و نمازخانه جنب ساحل، پخت آرد، تامین مواد غذایی حیاتی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در داخل و خارج شهر، ایجاد ندامتگاه، تامین آب، برق. و نورپردازی سایر مواردی که باید در برنامه نوروزی گنجانده شود ریختن و بیمه شود.

وی بیان کرد: وظیفه مدیران هر کمیته پیگیری نیازهای اعضای کمیته، پاسخگویی به اعضا، به حداقل رساندن نیازها و مشکلات سال های گذشته است.

وی گفت: سخنرانی ها باید به صورت مکتوب و تصویری ثبت شود تا بتوان از تجربیات آن در سال های آینده استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است، گفت: با توجه به تردد مسافران و گردشگرانی که به این شهرستان سفر می کنند، راه اندازی سرویس های بهداشتی همچنان پاسخگو نیست و این مرکز نیازمند است. این کار را انجام دهید.» با هماهنگی لازم خدمات سیار.

باید از گناوه در نوروز حمایت کرد

وی ادامه داد: ایجاد تانکرهای سیار آبرسانی، خودروهای آتش نشانی و قرارگاه هلال احمر از دیگر نیازهای اساسی شهرستان در ایام نوروز است که از شما تقاضا داریم آن را تامین کنید.

فرماندار گناوه یادآور شد: در حال حاضر حدود 70 نفر هستند آلاجیق در اختیار میراث فرهنگی و گردشگری شهر گناوه است که باید با مذاکره و در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: لیست متولیان دفاتر، داروخانه ها و نانوایی ها در نوروز، نظارت بر رستوران ها، بازارها و پمپ بنزین ها تهیه و مورد توجه قرار گیرد.

صفری وی گفت: مهمانسراهای ادارات باید نظافت و آماده سازی شود و پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود که ارائه آن با مشورت استانداری انجام شود.

فرماندار گناوه گفت: خبرنگاران شهرستان اخبار مثبت و خدمات ارائه شده به هموطنان را در جشن نوروز پوشش دهند.

دکمه بازگشت به بالا