خبرهای کلی

۳۰۰۰ هکتار از مراتع تنگستان در اختیار دامداران قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی یکشنبه شب در آستانه برگزاری آیین درختکاری روزانه در روستا است. گلنگون اعلام کرد: امسال با کمک منابع طبیعی شهرستان با اجرای طرح کنترل هزاران هکتار از اراضی جنگلی روستاها سمل در شمال و جنوب و دو هزار جریب در روستا گلنگوناین مراتع در اختیار 25 کشاورز روستاها است سمل در جنوب و شمال و هفت مزرعه در روستا گلنگون قرار داده شده.

وی ضمن تبریک روز پاسدار، روز لوگاس و اعیاد شعبانیه افزود: اگر روز پاسدار در تقویم جمهوری اسلامی ایران است برای پاسداشت ایثار و فداکاری پاسداران عزیز در این اربعین. اندی همه ما سال ها قدردان اقدام موثر و بزرگ سپاه بوده ایم. اگر خدا بخواهد، همه ما می توانیم با پیروی از روحیه حفاظتی که روح پاک دموکراسی و خدمت است، بهتر از همیشه به مردم خدمت کنیم.

فرماندار تنگستان بر اهمیت و ضرورت حفظ محیط زیست تاکید کرد و افزود: امروز را باید نقطه آغازی برای توسعه فرهنگ خوب درختکاری در شهرستان در سال آینده که پایان این دوره یک ساله است، دانست. “

وی کاشت درختان را یکی از موضوعات مهم در حوزه بهداشت محیط دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، کاشت درخت در سطح شهر باید سریعتر و بهتر انجام شود.

لطفی گفت: باید از تمام ظرفیت های روستایی مانند دهیاری ها و شوراها برای تبیین موضوع مهم درختکاری استفاده شود تا مردم بهتر از گذشته به این شغل روی بیاورند.

دکمه بازگشت به بالا