ورزش

۷۰درصد ظرفیت دربی حق پرسپولیس است

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر; رضا درویش درباره مراسم واگذاری سهام سرخای گفت: پس از گذشت دهه ها و گفته های فراوان، امروز غیرممکن محقق شده است. از امروز باید دست به دست هم دهیم که چگونه می توانیم از پول این افراد برای پیشرفت پرسپولیس استفاده کنیم. مردم تا دیروز تشویق می کردند و امروز صاحب باشگاه هستند.

وی در خصوص نحوه تحویل این پول به باشگاه گفت: زمانی که سهام در فرابورس فروخته می شود، مستقیماً به حساب باشگاه می رود.

درویش در مورد اینکه آیا این پول نصیب دولت می شود یا خیر، گفت: «نه، اصلاً. گفته می شود حدود 45 روز یا دو ماه دیگر این پول واریز می شود و اگر خدا بخواهد وضعیت استقلال و پرسپولیس بهتر می شود.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه دربی با حضور تماشاگران برگزار می شود، گفت: بله، 30 درصد تماشاگران بیشتر نمی آیند. همانطور که شنیدم و ظهر صحبت کردیم، گویا 70 درصد و 30 درصد طرفدار استقلال هستیم. امروز آتش گرفته و جلسات بعدی و شورای امنیت باید برگزار شود. قانون این را تجویز می کند مگر اینکه خلاف آن مقرر شده باشد.

درویش درباره شایعه حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس گفت: الان جلسه فرابورس است و وارد این بحث ها نشوید!

وی با بیان اینکه از آنجایی که دربی قبلی بدون تماشاگر بود، استقلالی ها معتقدند حضور تماشاگران باید 50 بر 50 باشد، گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده، بحث نکنید. اصول حقوقی و شورای امنیت تصمیم می گیرد. همانطور که ساعاتی پیش تصمیم گرفته شد، سایر موضوعات در شورای امنیت تصمیم گیری خواهد شد و ما به آنها تسلیم خواهیم شد. اما حق با میزبان است و باید 70 درصد داشته باشد. ما سعی می کنیم حقوق خود را استیفا کنیم.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا