ورزش

این همه تبعیض تا به کی؟!/ به آنهایی که نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، خسته نباشید می‌گویم

سهراب انتظاری در گفتگو با رویداد برتر

این تبعیض تا کی ادامه دارد؟  / به کسانی که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود می گویم زحمت نکشند

مهاجم دوربرد پرسپولیس معتقد است اگر اعضای این تیم کمی بیشتر مراقب هواداران بودند، پیروزی مقابل هواداران دست نیافتنی نبود.

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان رویداد برتر با اشاره به بازدید پرسپولیس برابر با فن پیشرو بدون تساوی گل و از دست دادن دو امتیاز ارزشمند برای تیم رز دمشق آنها تاکید کردند که پرسپولیس در مجموع رکورد خوبی داشت و شایسته پیروزی بدون تعصب در این دیدار بود. بچه ها از ابتدا بازی هواداران با ایجاد موقعیت های زیاد روی دروازه نشان دادند که تیم برتر زمین هستند و شاید اگر یکی از موقعیت های متعدد 20 دقیقه ابتدایی را به دست آورند. پرسپولیس این یک گل بود، روند کار و نتیجه کلی بازی تغییر کرده بود، هواداران مجبور شدند تسلیم شوند. بازی بسته و دفاعی باشید. در این شرایط مربی هیچ کاری نمی تواند بکند و خودش هم نمی تواند انجام دهد زمین برو به تیم گل بزن!

وی افزود: از دقیقه 20 تا پایان نیمه اول به دلیل تاخیر هواداران متوجه شدیم که کیفیت بازی پایین آمده است. در آن دقایق هواداران کمی بازی را به تعویق انداختند و بازیکنان این تیم پرتاب های زیادی به سمت خود کردند. زمین اتلاف وقت بود که اگر داور می خواست انصافا وقت تلف شده نیمه دوم را بگوید باید 10 دقیقه وقت تلف شده را گزارش می کرد!

یکی از پیشکسوتان پرسپولیس درباره برخی تبعیض هایی که امروز در پرسپولیس رخ می دهد، تصریح کرد: برای من کاملا قابل هضم است که پرسپولیس و حقوق هوادارانش به این راحتی نادیده گرفته می شود. چرا تراکتور تبریز در حضور هواداران و استقلال آیا از همان بیننده های پیکان استفاده می کنید اما آیا حق مسلم پرسپولیس را پایمال می کنند؟ هرکسی که نمی‌خواست پرسپولیس ششمین قهرمانی متوالی خود را در این فصل کسب کند، باید بگوید به آنچه می‌خواهد می‌رسد! درست است که تراکتور بعد از هفته ها با حضور هواداران پیروز می شود و این نشان می دهد که حضور هواداران در ورزشگاه با شرایط تیم های هوادار چقدر می تواند موثر باشد؟ گناه پرسپولیس و هواداران این باشگاه چیست؟ تبعیض تا کی ادامه دارد؟!!

انتظارات برای فرصت های شغلی بیشتر در پرسپولیس لیگ برتر به خبرنگار رویداد برتر وی گفت: این دیدار و نتیجه آن برای پرسپولیس بسیار مهم بود. نمی خواهم ناامیدانه در این مورد صحبت کنم و پرسپولیس تا زمانی که روی کاغذ شانس پیروزی نداشته باشد نباید تسلیم شود. البته باید منتظر جلسه باشیم استقلال نتیجه مقابل پیکان چیست؟

یکی از پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به عملکرد نیما انتظاری برادرزاده خود که در تیم هواداری بازی می کرد، گفت: به نظر من نیما در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست در زمان حضور در تیمش عملکرد خوبی داشته باشد. “ببخشید. جدا از اینکه برادرزاده اش است، می گویم. او بازیکن خوب و با استعدادی است و در دوران حضورش در هواداران مقابل پرسپولیس موفق بود.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا