خارجی

برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی تحولی و کیفی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، حسین بنیانیان با موضوع «دانشگاه و تمدن نوین اسلامی» در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و نشست تخصصی اساتید مشاوره فرهنگی و فرهنگی سخنرانی کرد. جهاد : برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد اسلامی کیفی است و با توجه به سرمایه گذاری های کلان دانشگاه در حوزه جغرافیایی کشور، پیش بینی می شود مشارکت بیشتر باشد.

وی افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پراکندگی گسترده واحدهای این دانشگاه در اقصی نقاط کشور، حضور موثر در مسائل اجتماعی و فرهنگی و با توجه به پیشرفت علمی به زودی نیازمند ارتقاء است. ارائه رهبران استانی و مناطق در حال توسعه.”


بیشتر بخوانید:

بستر توسعه رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی فراهم است


مشاور و معاون فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این جلسات که در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران و اساتید برگزار می شود، ابعاد همکاری و تجربیات استانی و ملی را در هم می آمیزد. دانشگاه آزاد اسلامی مناطق نقشه را بهتر و بهتر یکی می کند.

سند تحول یکی از موثرترین طرح های تاریخ دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: سند تحول دانشگاه یکی از ماندگارترین و موثرترین پروژه های تاریخ دانشگاه است.

بهروز ناصری افزود: با درایت مسئولان دانشگاه و به ویژه دکتر طهرانچی مسیر تعالی و توسعه امروز دانشگاه هوشمندانه خواهد بود و به عنوان صاحبان اصلی دانشگاه فراتر از تحول دانشگاه نقش تعیین کننده ای در زندگی مردم خواهد داشت. ” گسترش کمی و کیفی دانشگاه ها در اقصی نقاط کشور، فرصت های برابر را برای همه ایرانیان در رشته های مختلف حتی در دورافتاده ترین و محروم ترین نقاط کشور ایجاد کرده است. هدایت تحصیلی آنها ماهرانه مسیر تولید، تولید کاربردی، خلاقیت و در نهایت نوآوری و کارآفرینی را در جامعه ایجاد کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا