خبرهای کلی

برگزاری بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی در گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا ثقتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به هفته هنر انقلاب و برنامه پیش رو ریختن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خود اعلام کرد که بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به برخی ویژه برنامه ها پرداخت و افزود: این برنامه با مشارکت و مشارکت حوزه هنری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت، حسینیه هنر رشت و جشنواره فیلم های مردمی عمار گیلان اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اکران فیلم در مناطق فاقد سینما را یکی از این برنامه ها دانست و ادامه داد: سومین همایش فرم و نقد به مناسبت هفته هنر انقلاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه مانند دو مرحله قبل در تالار مرکزی رشت برگزار می شود، سپس گفت: روز دوشنبه 12 فروردین ماه ساعت 16:30 در سالن اصلی تالار مرکزی رشت میزبان علاقه مندان خواهیم بود. در حوزه هنر و فرهنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در این همایش علاوه بر فیلم «وضعیت مهدی» که با نماهنگ و نماهنگ «هادی حجازی فر» اکران می شود، کارگردان و بازیگر به نقد و بررسی خواهند پرداخت. فیلم، سینمای ایران.

ثقتی موارد زیر به نیاز به علاقه اشاره دارد مندی وی از همه ابزارهای فرهنگی و هنری بیان ارزش‌های انقلاب افزود: نقش هنر در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی و دینی همچون شهید مرتضی بر کسی پوشیده نیست. آوینی او این اصل را با اجرای فرهنگی و هنری خود در پناه مقدس نشان داد.

دکمه بازگشت به بالا