خارجی

تاثیرات راهبردی راهپیمایی روز قدس بر انتفاضه فلسطین

سومین جلسه کانون انتفاضه و قدس با حضور رمضان شریف رئیس مرکز انتفاضه و قدس سره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولان تشکل های عضو و ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی برگزار شد. جمهوری ایران.

وی به نقل از رمضان شریف در ابتدای این جلسه با اشاره به ماه مبارک رمضان و اوج گیری مبارزات ملت فلسطین در آن ماه مبارک، به نقل از رویداد برتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای تساوی تبلیغات اسلامی، به تشریح مبارزه با مردم فلسطین پرداخت. مردم فلسطین و اینکه این تحولات و تحرکات در محل برگزاری رژه روز قدس را امسال بسیار مهم کرده است.

رئیس ستاد انتفاضه و الکودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مبارزات چشمگیر مردم فلسطین در ماه‌های اخیر و شرایط نظامی و امنیتی متفاوت در سرزمین‌های اشغالی، گفت: از نظر جغرافیایی محدود به نوار غزه است اما اکنون در سراسر نوار غزه. سرزمین های اشغالی

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن منطق و دیدگاه دینی، حقوق بشری و حقوق بشری دارد که موضعی ثابت و همیشگی است.

رمضان شریف ادامه داد: روز قدس هر ساله به عنوان روز جنایت و اشغال رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تجاوز به مسجد الاقصی به عنوان اولین سایبوش مسلمانان مهم است. در معرض دید عموم مردم جهان قرار می گیرد.» و از حساسیت بسیار مهمی برخوردار است و رژه روز قدس تأثیر راهبردی قابل توجهی بر روند انتفاضه مقدس خواهد داشت و الهام بخش مبارزان فلسطینی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی های لازم برای هرچه باشکوه شدن مراسم رژه روز قدس انجام شده است و امسال علاوه بر جشن های میدانی برنامه های منسجمی در فضای مجازی و رسانه ای داریم.

مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی رئیس ستاد انتفاضه و قدسی گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی روز قدس تحت تأثیر شرایط کرونا و پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های پزشکی کشور در دو سال گذشته برگزار شده است، موفقیت امسال یک موفقیت است. شاهد حضور پرشور مردم هستیم و در مسیرهای رژه روز قدس و با توجه به شرایط و سکوهای برگزاری مراسم در فضای باز خوشحال خواهیم شد.

در ابتدای این دیدار ابوصریف نماینده جنبش اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران به ارائه تحلیلی از وضعیت کنونی فلسطین پرداخت و گفت: مسئله اصلی امروز در مسئله فلسطین «قدوک مقدس» است. .

وی ادامه داد: صهیونیست ها در ساختار جدید خود راهبرد و سیاست گام به گام را اتخاذ کرده و با برنامه ریزی برای حضور شهرک نشینان و مسلمانان فلسطینی سعی در حفظ حضور دائمی خود دارند.

وی افزود: متأسفانه برخی از کشورهای عربی موضوع بازسازی غزه را منوط به کاهش اوضاع قدس کرده‌اند، اما با وجود فشارهای صهیونیست‌ها و تشکیلات خودگردان، مردم در صحنه حضور یافته و اوضاع را رقم زده‌اند. که از میانجی های رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به وقایع بیت المقدس استفاده شد.

در پایان اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و برنامه های مرتبط با راهپیمایی روز قدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا