جامعه

تجلیل از دانش‌آموزان برتر سمای بوشهر در مسابقات ورزشی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بوشهر، در مراسمی با حضور دبیر آموزشگاه سما بوشهر از دانش آموزان برتر مسابقات ورزشی آموزشگاه سما استان بوشهر که توانستند مقام هایی را در ورزش شهری، استانی و کشوری کسب کنند تجلیل شد. ایالت رسول اسکندری. هیئت نظارت و هماهنگی سما.


بیشتر بخوانید:

آسیب شناسی فرآیند یاددهی و یادگیری با آزمون علمی


رسول اسکندری در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم به رتبه برتر دست پیدا کنیم دارم گوش میدم سمایی را نمی توان محدود به شهرستان و استان کرد و می توان شاهد کسب پیشروی کشور در آموزش و پرورش و مسابقات قهرمانی ورزشی بود.

وی ادامه داد: تجلیل از این قهرمانان در مدارس شهرستان، استان و کشور می تواند سرمشقی برای تشویق سایر دانش آموزان به ورزش باشد تا: استعدادیابیمشارکت و حمایت بیشتر دانشجویان در این زمینه.

دبیر هیأت نظارت و هماهنگی سما استان بوشهر درباره اهمیت ورزش و رشد ذهنی دانش آموزان گفت: سلامت و برگزاری مسابقات ورزشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و امیدواریم این گونه مسابقات و برنامه های آموزشی برای دانش آموزان سما در مدارس سما تداوم داشته باشد. آینده نه چندان دور، و ما قادر خواهیم بود به جابجایی دانشجویان برجسته در سراسر کشور دست یابیم.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا