رویدادها

دستگیری عامل قتل خانوادگی در کمتر از ۶ ساعت در تاکستان

رویداد برتر/ قزوین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل قتل خانوادگی، سه قتل و یک مجروح در کمتر از ۶ ساعت توسط پلیس آگاهی استان قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در ضیاء آباد تاکستان بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی ضیاءآباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان کاسوین، پس از حضور پلیس مشخص شد ضارب با اسلحه به سمت یکی از شهروندان شلیک کرده و پس از مجروح کردن وی از محل متواری شده است که بلافاصله مجروحان مجروح شدند. وی به مرکز درمانی منتقل شد و تحقیقات در خصوص دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ضارب بلافاصله پس از اولین اقدام خود به منزل پدری همسرش رفت و همسر و پدر و مادر خود را هدف گلوله قرار داد و سپس از محل متواری شد و تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شد.

وی ادامه داد: پلیس در کمتر از 6 ساعت با بررسی محل از بقایای محل جنایت و شگردهای پلیسی مخفیگاه قاتل را در باغی در شهرستان ضیاء آباد شناسایی و سپس در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کرد.

مسئول پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: جسد متوفی در اختیار ماموران فاطمه بهشت ​​و ضارب در اختیار سرویس مخفی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا