اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی می گوید در حوزه های انتخابیه مانند اسدآباد که شهرستانی دور افتاده است و از نظر میزان درآمد و میزان اشتغال از نظر جمعیتی مشکل دارد، البته مشکلاتی وجود دارد و هنوز به آن نرسیده ایم. یک جای پای قابل اعتماد سرنوشت مردم را حل کنید.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با رویداد برتر، درباره کمبودهای حوزه انتخابیه خود به دلیل حضور نمایندگان مجلس در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در حوزه هایی مانند اسدآباد که جزو دورافتاده ترین شهرها هستند و مردم از نظر سطح درآمد و اشتغال مشکل دارند. نرخ ها، هنوز با تلاش های ما بسیار مهم هستند. ما نتوانسته ایم راه حل قابل اعتمادی برای وضعیت مردم پیدا کنیم.

وی افزود: شایان ذکر است که امسال دولت کنترل کالاهای اساسی را به دو صورت فراوان و در دسترس تزریق کرده است و از نظر تنظیم قیمت نیز مردم با قیمت های شگفت انگیز کالاهای اساسی مواجه نشده اند. این یک کار قابل تقدیر است و یک کار مشترک است که دستگاه های حاکمیتی به آن توجه داشته اند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امسال با توجه به اینکه معضل بیماری عروق بیماری کرونا کم شده بحث بازار، فعالیت و نشاط مردم و ایاب و ذهاب و ایاب و ذهاب عید به وجود آمده است. بسیار متفاوت از دو سال گذشته است.” از نظر روحی و روانی مثل دو سال گذشته نبوده است.

سرمدی واله افزود: مشکلاتی که حل آنها نیاز به توجه بیشتری دارد، البته در حوزه ها وجود دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص سفرهای استانی و دستاوردهای رئیس جمهور گفت: یکی از گلایه های رئیس جمهور و تیم دولت این است که تاکنون به استان همدان و اسدآباد سفر نکرده اند و امیدواریم در بهار شاهد این سفر باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا