استان ها

عزم سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی

رویداد برتر/ فارس وی با تاکید بر عزم سپاه فجر برای رفع مشکلات اجتماعی سپاه فجر فارس و مدیریت شهری شیراز گفت: مبارزه با اعتیاد و ساماندهی معتادان، محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاه های اشتغال زایی از زمینه های مهم همکاری سپاه فجر است. . و شورای شهر و شهرداری شیراز.»

سردار یدالله بوعلی روز یکشنبه 4 اردیبهشت ماه در جمع شهردار و اعضای شورای شهر شیراز گفت: کمک به سازمان ها و نهادها در خدمت رسانی بهتر به مردم و حضور فعال در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور یک هنر است.سپاه و بسیج.

وی با بیان اینکه سپاه فجر با تمام توانمندی ها و توانمندی های خود آماده همکاری با نهادها در حوزه محرومیت زدایی است، تصریح کرد: انسجام و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادهای مسئول در این حوزه موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. “

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل منسجم بین دستگاه ها و نهادها یکی از عوامل کلیدی در افزایش اثربخشی طرح ها و برنامه ها است و در صورت موفقیت در این عرصه بی شک رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

سردار بوعلی با تاکید بر عزم سپاه فجر، شورای شهر و شهرداری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی گفت: اقدام موثر در راستای مبارزه با اعتیاد و ساماندهی معتادان، محرومیت زدایی و ایجاد کارگاه های اشتغال در محلات محروم و هم افزایی فعالان در اجرای طرح ها جامعه محله ای و طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی از محورهای مهم همکاری سپاه فجر و بسیج و شورای شهر شیراز و شهرداری است.

وی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: هنر سپاه و بسیج کمک به سازمان ها و نهادها در خدمت رسانی بهتر به مردم و حضور فعال در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور است.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این جلسه با تاکید بر موضع ویژه شهرداری شیراز در خصوص محرومیت زدایی محلات کلان شهرها گفت: در این راستا شورای شهر و شهرداری شیراز در حال انجام پروژه های مختلف عمرانی و هم افزایی هستند. سایر دستگاه ها نیز شاهد اقدامات موثری در این زمینه خواهند بود.

اصنافی با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای مهم همکاری شورای شهر شیراز و سپاه فجر اجرای برنامه های فرهنگی و طرح های اجتماعی در سطح محلات برای کاهش آسیب های اجتماعی و به ویژه مبارزه با اعتیاد است، خاطرنشان کرد:

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا