خبرهای کلی

عملیات آبرسانی به ۳۷ روستای حوزه سیستان آغاز شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین مدرس خیابانی در نشست آبفای استان با استناد به اطلاعات روابط عمومی دولت سیسترا و بلوچستان گفت: در استان کم آبی وجود دارد بنابراین باید اولویت ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی نوعی پروژه است که باید به سرعت به مردم تحویل داده شود بنابراین زمان بندی باید در اولویت کاری ما باشد.

استاندار سیستان و بلودستان تصریح کرده اند: همه امکانات از جمله ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای تامین آب را در اختیار داریم. کارگرفته‌ایمبنابراین در پایین ترین سطح استان تامین آب باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه آبرسانی خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی باید با چارچوب مناسب و شاخص های لازم به ایستگاه آبرسانی تحویل داده شود.

معلم خیابانی تصریح کرد: خط قرمز ما ماندن خیرین در استان است زیرا خیرین در استان دست از کار نمی کشند. دلزده و به استان های دیگر برویم، پس باید خیلی حساس باشیم.

وی با اشاره به محل قرارگیری تجهیزات گفت: محل اسقرار تأسیسات آبرسانی باید در اراضی ملی باشد نه در زمین های متعلق به مردم.

استاندار سیستان و بلودستان گفت: همه ما سربازان نظام هستیم پس باید همه دست به دست هم دهیم تا این پروژه به درستی انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه خاطرنشان کرد: برای اینکه پروژه را به مرحله اجرا برسانیم، نیازمند رصد دائمی آخرین پیشرفت پروژه هستیم.

این معلم خیابانی با تاکید بر بازدید از محل استانداران و روسای دستگاه های اجرایی از پروژه ها، افزود: بازدید از محل پروژه ها مهم است، باید حساب ها به تصویر کشیده شود.

وی ادامه داد: 1751 روستای استان طی 30 ماه آینده برای احداث پایگاه جهاد آبرسانی کشور آبرسانی می شود.

استاندار سیستان و بلودستان تصریح کرد: حدود 8 هزار روستا در سراسر کشور به شبکه آبرسانی متصل هستند که از این تعداد 751 هزار روستا مربوط به استان سیستان است. وبلوچستان است.

وی افزود: آبرسانی به 37 روستای منطقه سیستان آغاز شده و تاکنون هشت روستا آب شرب دریافت کرده اند و تا پایان فروردین امسال 20 روستای دیگر آبرسانی می شود.

این معلم خیابانی ادامه داد: آبرسانی این روستاها در مدت 30 ماه پیش بینی شده است که باید روزانه به طور متوسط ​​2 روستا آبرسانی شود.

وی گفت: در این راستا و با توجه به اهمیت آب که سرلوحه کار استان است، رئیس کمیته دائمی جهاد آبفای هر دو هفته یک بار استاندار و معاون عمرانی استاندار به صورت هفتگی است. در استان و شهرستان ها با استانداران.»

استاندار سیستان و بلودستان این پروژه را ستاد امام حسن مجتبی(ع) در کشور عنوان کرده اند.ع) در استان توسط قرارگاه قدسی نیروی زمینی سپاه انجام می شود.

سردار احمد شفاهی نیز در این نشست گفت: این پروژه یک پروژه فاخر است و ما تمام تلاش خود را در سپاه انجام داده ایم.

دکمه بازگشت به بالا