ورزش

عکس| دلبری نیمکت‌نشین محبوب آبی‌ها از فرهاد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ مهاجم 29 ساله استقلال در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز آخرین گل آبی ها را به ثمر رساند.

امیر ارسلان مطهری که علیرغم به ثمر رساندن سه گل در این فصل لیگ برتر در مدت کوتاهی با استقلال، همچنان یکی از نیمکت نشینان آبی پوشان در دیدار دوستانه تیمش مقابل فجر شهید سپاسی، آخرین و زیباترین گل این تیم است. او این کار را کرد.

مطهری در 30 دقیقه پایانی با پاس زیبای فجر سپاسی شیراز به وریا غفوری دروازه را باز کرد. حالا با این آمادگی مشخص می شود که آیا مطهری در بازی استقلال مقابل سپاهان قرار می گیرد یا خیر.

مطهری همان مهاجمی است که شایعه سردی رابطه سرمربی استقلال در فضای مجازی منتشر شده و علیرغم توصیه کارشناسان و پیشکسوتان استقلال، فرهاد مجیدی همچنان اعتقادی به حضورش در تیم اصلی ندارد. همین افراد مطهری را به خاطر مجیدی عصبانی می کنند (کمتر بازی می کرد). این افراد معتقدند مجیدی به جای رودی زستد بازی می کند که توانست سه بار به عنوان مطهر گلزنی کند و در مقایسه با مطهر حدود سه بار در استقلال حضور داشت. مطهری 571 دقیقه و جستاد 1471 دقیقه برای استقلال (لیگ برتر) بازی کردند.

مطهری تاکنون در 21 بازی برای استقلال به میدان رفته که تنها 3 بازی در ترکیب اصلی این تیم و 18 تعویض بوده است. همین بازیکن فصل گذشته در 30 هفته 2125 دقیقه در تیمش بازی کرد.

لازم به ذکر است؛ مطهری از مرحله یک هشتم جام حذفی امسال تا مرحله یک چهارم نهایی نیز تک گل استقلال مقابل پیکان را به ثمر رساند.

عکس  عشق به نیمکت های آبی محبوب فرهاد

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا