جامعه

مصوبه کارگروه آرد و نان گلستان بر زمین ماند/ تنها 20 درصد خبازی‌ها به نوع دو تبدیل شد

رویداد برتر/ گلستان رئیس سازمان اصناف و بسیج فعالان اقتصادی استان گلستان گفت: تصمیم کارگروه آرد و نان گلستان مبنی بر دو نیم شدن هر نوع نانوایی آرد 6 سال پیش اتخاذ شد.

سرهنگ ابراهیم مهقانی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه سال 1394 کارگروه آرد و نان مبنی بر تبدیل نانوایی های تولید شده از آرد نوع اول به دو نوع آرد سالهاست که اجرایی نشده و این کارگروه می تواند دلیل تاخیر در اجرا باشد. . این قطعنامه

وی با بیان اینکه 80 درصد نانوایی ها باید به نانوایی های نوع 2 تبدیل می شدند اما کمتر از 20 درصد از این مهم انجام شده است، گفت: برخی از نانوایی های به اصطلاح دولتی در استان آزاد نکردند. ارد.

رئیس سازمان اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان تاکید کرد: حمل و نقل آرد نیمه رایگان که قبلاً در استان گلستان صلاحیت نداشت، هم اکنون توسط اتحادیه به صورت یک سامانه انجام می شود. گواهی

ماهقانی با بیان اینکه سازمان بسیج اصناف و ستاد استان پس از شناسایی 120 بازرس همیار بسیجی که کارت بازرسی کمیسیون نظارت برای آنها صادر شده و مشخص شد، سازمان بسیج اصناف و ستاد کل استان، سازماندهی شده است، اظهار داشت: تولید و نظارت بر فرآورده های دامی و طیور، کشاورزی، روغن گیری، دام و … کارخانه های خوراک طیور، مراکز تولید آرد و گندم و مراکز تولید مرتبط با این بخش.

من باید بگویم؛ بر اساس ماده 52 کمیته نظارت بر بازار و اقتصاد و بر اساس اجرای تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ بازرسان بسیج همیار در حوزه های سه گانه جهاد کشاورزی، سمت و اتاق اصناف می توانند مانند مأموران حوزه بازار به صورت مستقل نسبت به اجرای حکم اقدام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا