ورزش

نویدکیا: یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد/مسئولیت اتفاقات با من است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین می گوید محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی سپاهان التعاون تساوی برای عربستان سعودی گفت: در نیمه اول هر دو تیم به طور منظم بازی کردند، بازی با تساوی دنبال شد، اما در نیمه دوم یک گل بسیار غافلگیرکننده به ثمر رساندیم و سعی کردیم خطر بزرگتری برای مشکلات حمله داشته باشیم. تعویض ها

او گفت: «ما باید از فرصت‌های بیشتری استفاده می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: شانس نداشتیم وگرنه می توانستیم برنده مسابقه باشیم. با این حال این یک امتیاز ما را امیدوار می کند که بتوانیم در دو دیدار آینده به تلاش خود ادامه دهیم.

وی در مورد شرایط داوری نیز گفت: من نباید در مورد داوری اظهار نظر کنم و این درست نیست، بلکه یک سری بحث های داوری است که کارشناسان باید درباره آن صحبت کنند.

بازیکنان تمام تلاش خود را کردند

نویدکیا با اشاره به وضعیت مهاجمان سپاهان گفت: دو بازی مهم قبلی را باختیم و فشار زیادی به بازیکنان وارد کردیم، آنها با تلاش زیاد و آمادگی خوب مسابقات را شروع کردند اما تاثیرات بازی های قبلی تیم را به ارمغان آورد. خارج از شرایط ایده آل.”

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان با این بازی نشان دادند که شایسته صعود هستند اما این نیاز به هوش و تمرکز بالا و همچنین استفاده از فرصت ها دارد. با تشکر از بازیکنان برای زحماتشان. من مسئول این اتفاقات هستم و باید پاسخگو باشم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با استراتژی شروع کردیم اما گلی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید، برنامه ما را به هم زد. ما می‌توانستیم زودتر تعویض کنیم، اما همه بازیکنان در زمین عملکرد خوبی داشتند و به آنها فرصت دادیم تا شانس خود را امتحان کنند. با این حال، تیم را نمی توان خیلی تغییر داد زیرا سازماندهی تیم ممکن است از دست برود.

دکمه بازگشت به بالا